امروز

سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۳:۳۴ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، بهروز عطایی، سرمربی تیم والیبال کاله اعتقاد دارد با وضعیت مطلوب تیم‌های پایه‌ای والیبال کشورمان، تیم ملی این رشته می‌تواند نتایجی مطلوب در المپیک و بعد از آن کسب کند.

به گزارش دریای ورزش“، بهروز عطایی در مورد برگزاری انتخابات فدراسیون والیبال اظهار داشت: خوشحالم که این انتخابات برگزار شد. چرخه تولید بازیکن در والیبال ایران همچنان ادامه دارد. تیم نوجوانان ایران به مقام قابل پنجمی در جهان رسیده و تیم جوانان برای نخستین بار قهرمان جهان شده است. این چرخه می‌توان به تیم ملی بزرگسالان ما وصل شود و ادامه پیدا کند.

سرمربی تیم کاله ادامه داد: اگر سیستم به درستی مدیریت شود و داورزنی با توجه به تجارب خود، بازیکنان نوجوانان و جوانان را به طرز صحیح به تیم ملی بزرگسالان هدایت کند، حدود دو سوم از بازیکنان تیم امید و جوانان می‌توانند بعد از المپیک، عضو تیم ملی بزرگسالان شوند. ما پشتوانه خوب برای ادامه کار داریم و شرایط مهیاست تا تیم ایران در المپیک و پس از آن، نتایج بی‌نظیری در جهان کسب کند.

وی همچنین تصریح کرد: هنوز وضعیت کمیته‌های فدراسیون مشخص نیست. همچنین داورزنی باید با مطالعه، دبیر، نایب رئیس و اعضای هیئت رئیسه را انتخاب کند تا یک گروه کاری قوی تشکیل شود. به این ترتیب، تصمیمات درست و بهتری گرفته می‌شود. این نخستین کار داورزنی پس از انتخاب مجدد به‌عنوان رئیس فدراسیون والیبال خواهد بود.

عطایی در پایان گفت: والیبال ایران در فدراسیونِ داورزنی به جهان معرفی شد. برای ادامه این روند و پیشرفت والیبال ایران باید تفکرات متفاوتی به کار گرفته شود. بدون شک حفظ وضعیت خوب، بسیار سخت‌تر از پیشرفت است. / تسنیم

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی