امروز

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۲:۰۶ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  رقابت‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر والیبال کشور با مشخص شدن تیم‌های صعود کننده به مرحله پلی آف به پایان رسید.

به گزارش دریای ورزش“،  در ادامه رقابت‌های لیگ برتر والیبال از هفته بیست و پنجم، ۷ دیدار به صورت همزمان برگزار شد و تکلیف تیم‌های صعود کننده به مرحله پلی آف مشخص شد.

فولاد سیرجان ایرانیان ۳ – فولاد مبارکه سپاهان اصفهان ۲

فولاد سیرجان ایرانیان از جمله تیم‌های میان‌جدولی است که این هفته برای قطعی کردن حضورش در جمع هشت تیم برتر مرحله دوم، مقابل قهرمان نیم‌فصل با نتیجه سه بر دو به برتری رسید و راهی پلی‌آف شد.

شاگردان سعید رضایی در این رقابت موفق به کسب امتیازات ۲۵ بر ۲۲ در ست‌های اول و دوم شدند و با ثبت امتیاز ۲۶ بر ۲۴ کار را در ست سوم تمام کردند تا انتقام باخت سه بر صفر دور رفت را نیز از حریف بگیرند. فولاد سیرجان ایرانیان با ثبت سیزدهمین پیروزی، سی‌وهشت امتیازی شد و تیم فولاد مبارکه سپاهان نیز پنجمین شکست فصل خود را تجربه کرد.

لبنیات هراز آمل ۳ – شهرداری ارومیه یک

شاگردان بهروز عطایی در تیم لبنیات هراز آمل دیگر تیم ۱۶ امتیازی لیگ بودند که این هفته برای حفظ و ارتقای جایگاه نیازمند پیروزی بودند. نماینده آمل در نهایت موفق شد با نتیجه سه بر یک و ثبت امتیازات ۲۵ بر ۲۲ در ست‌های دوم و سوم و ۲۵ بر ۱۵ در ست چهارم از سد حریف بگذرد و هفدهمین پیروزی و چهل‌ونهمین امتیاز را در کارنامه خود ثبت کند. نماینده آمل به رتبه دوم جدول صعود و جایگاه پیکان را تصاحب کرد.

سایپا تهران ۳ – آذرباتری ارومیه ۲

شاگردان سهراب به‌نژاد در تیم سایپا در این رقابت با نتیجه سه بر دو و کسب امتیازات ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۲۰ و ۱۷ بر ۱۵ در ست‌ها اول، چهارم و پنجم به پیروزی رسیدند.

آذرباتری ارومیه هم در ست‌های دوم و سوم به امتیازات ۲۵ بر ۲۲ و ۲۸ بر ۲۶ رسید و یک امتیاز از این بازی گرفت. در دور رفت آذرباتری با نتیجه سه بر صفر مقابل سایپا تن به شکست داده بود.

شهرداری ورامین ۲ – راه یاب ملل مریوان ۳

شاگردان آرش صادقیانی در ست‌های اول، سوم و پنجم به امتیازات ۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۲۲ و ۱۵ بر ۹ رسیدند تا صاحب یازدهمین پیروزی و سی‌ودومین امتیاز شوند،  پیش از این شهرداری ورامین در دور رفت با نتیجه سه بر یک مقابل راه‌یاب به پیروزی رسیده بود.

مقاومت شهداب یزد ۳ – مس رفسنجان یک

این رقابت درحالی با ثبت امتیازات ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۲۲ در ست‌های اول، دوم و چهارم به سود یزدی‌ها تمام شد که مس رفسنجان تنها در ست چهارم موفق به کسب برتری ۲۷ بر ۲۵ شد. به این ترتیب مقاومت شهداب یزد به هفدهمین پیروزی و چهل و هشتمین امتیاز رسید و انتقام شکست هفته دوازدهم را از مس گرفت.

هورسان رامسر ۳ – پیکان تهران صفر

هورسان رامسر در این دیدار به بهترین شکل ممکن از امتیاز میزبانی استفاده کرد و در سه ست متوالی و با کسب امتیازات ۲۵ بر ۱۵، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۲۱ مقابل حریف به پیروزی رسید. این هشتمین برد هورسان بود که جمع امتیازات آن‌ها را به عدد ۲۷ رساند.

 

شهرداری گنبد یک – پاس گرگان ۳

گرگانی‌ها در ست‌های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازات ۲۷ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۲۰ به برتری رسیدند. شهرداری گنبد هم در ست دوم موفق به پیروزی ۲۵ بر ۲۰ شد.

سازمان لیگ فدراسیون والیبال در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که قرعه‌کشی مرحله نخست پلی‌آف لیگ برتر مردان ساعت ۱۰ روز دوشنبه ۲۵ بهمن‌ماه به صورت آنلاین در فدراسیون والیبال برگزار خواهد شد.

مرحله نخست پلی‌آف لیگ برتر مردان از سوم تا هشتم اسفندماه به صورت متمرکز در سالن فدراسیون برگزار خواهد شد و این قرعه‌کشی به منظور مشخص شدن ساعت این دیدار‌ها است.

تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان، لبنیات هراز آمل، مقاومت شهداب یزد، پیکان تهران، شهرداری ارومیه، فولاد سیرجان ایرانیان، مس رفسنجان و پاس گرگان هشت تیم صعود کرده به مرحله پلی‌آف لیگ برتر مردان هستند./ باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی