امروز

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۳:۰۰ بعد از ظهر

سایز متن   /

 تیم نساجی مازندران برابر میزبان خود به پیروزی رسید .

به گزارش دریای ورزش از تهران ، دو تیم نساجی مازندران و پیکان امروز یکشنبه ۱۵ اسفند در چارچوب هفته ۲۱ لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه دستگردی تهران به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۱ بر ۰ به سود تیم   نساجی مازندران به پایان رسید .

نیمه اول
در دقایق ابتدایی بازی در  نیمه اول بازی متعادلی را از هر دو تیم شاهد بودیم ، در دقیقه ۳۵ بازی دروازه بان پیکان  روی خطایی که روی عبدالکریم اسلامی انجام داد از زمین بازی اخراج شد.
دقیقه ۳۸ بازی ایوب کلانتری بازیکن نساجی روی ضربه ایستگاهی تمرین شده توانست  با یک شوت زیبا دروازه تیم پیکان را باز کند .
تلاش پیکانی ها در ادامه بازی  برای جبران گل خورده نتیجه ای نداشت و بازی در نیمه اول با نتیجه ۱ بر ۰ به سود نساجی به پایان رسید .

نیمه دوم

در نیمه دوم تیم پیکان که برای جبران نتیجه وارد میدان شده بود بازی را در نیمه دوم خوب شروع کرد و چند موقعیت روی دروازه نساجی خلق  کرد اما موفق به باز کردن دروازه تیم نساجی نشد .
در دقیقه ۷۸ بازی تیم نساجی روی یک کار تیمی زیبا با شوت حامد شیری دروازه تیم پیکان را تهدید کرد که با واکنش زیبای محمد ناصری دروازه بان تیم پیکان همراه شد .
در ادامه تلاش تیم پیکان برای جبران نتیجه بازی راه به جایی نبرد و بازی با نتیجه ۱ بر ۰ به سود تیم نساجی مازندران به پایان رسید .

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی