امروز

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۳:۲۹ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  مازنی های باتجربه در کمیته فنی و کادرفنی پومسه فدراسیون تکواندو جای گرفتند.

به گزارش دریای ورزش“،   بابرگزاری جلسه کمیته فنی پومسه فدراسیون ۵ عضو اصلی این کمیته مشخص شدند و پس از آن اعضا کمیته فنی، کادرفنی تیم ملی پومسه مردان و زنان را معرفی کردند.

علیرضا میرزایی یکی از ۵ عضو کمیته فنی است و نیما مهربانی در جمع مربیان کادر فنی آقایان قرار دارد، همینطور مازندران بدری اسدی را در بانوان دارد که اصالتا مازنی است و در تهران فعالیت میکند و رزومه درخشانی در این سالها اندوخته کرد و قطعا مسیر موفقی در پیش دارد.

میرزایی دارای کمربند دان ۸ داخلی و دان ۷ کوکیوان است، داوربین المللی پومسه، بیش از ۵ سال مسئول کمیته پومسه مازندران، سرمربی تیم پومسه استان در ۹۷ اعزام به رقابتهای کشوری و کسب عناوین سوم کشور، دریافت چندین عنوان داور نمونه در رقابتهای کشوری و لیگ برتر پومسه کشور و عضو کمیته فنی پومسه استان مازندران می باشد.

همینطور نیما مهربانی، از قهرمان پومسه که مدال طلا فستیوال جهانی ۲۰۰۷، طلا غرب آسیا ۲۰۰۸، طلا رقابتهای بین المللی تاجیکستان ۲۰۱۴، نقره و برنز هان مادانگ جهان در بخش پومسه و بیش از ۴۳ مدال کشوری را در روزمه ورزشی خود دارد و از سال ۹۲ مربی تیم پومسه در تهران، از سالهای ۹۸ تا به حال در مازندرانی تیمداری می کند و شاگردان خوبی را به عرصه ظهور رسانده است .

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی