امروز

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۱:۵۲ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  گردهمایی هیات ورزشهای همگانی شهرستانها و کمیته های استانی مازندران باحضور ابوالحسنی رئیس هیات ورزشهای همگانی بسیج مازندران و اعضای این هیات برگزارشد.

 

به گزارش پایگاه خبری دریای ورزش“،  در این گردهمایی که با حضور صفی نیا معاونت ورزش قهرمانی تربیت بدنی بسیج استان ، الهام مختاری نایب رییس بانوان ، سرهنگ علیزاده جانشین سپاه ناحیه محمودآباد ، سرهنگ قاضی مسئول تربیت بدنی سپاه محمودآباد ، محمدحسین احمدی هیئت رئیسه هیات و محمد اکبرزاده دبیرهیات ورزشهای همگانی بسیج استان و جمعی از کمیته های استانی و مسئولین همگانی حوزه شهرستانهای این استان برگزار شد دبیر هیات گزارشی را از عملکرد کلی هیات همگانی مازندران ، حوزه و شهرستانهای آن در سال ۴۰۰ ارائه کرد.

در ادامه اکبرزاده با بیان اینکه حوزه شهرستانها وهیاتهای همگانی استان بازوان پرتوان این هیات هستند گفت: با درایت و هوشیاری مسئولین آن هیات ها و همچنین با فعال کردن کمیته های ورزش همگانی در شهرستان مربوطه می توانیم ورزش همگانی را در شهرستانهای استان مازندران ارتقا و گسترش دهیم.

ابوالحسنی ریاست هیأت نسبت به استفاده از ظرفیت ها بیان کرد: باید با تعامل و استفاده از ظرفیت های محلی ازجمله فرمانداری ها، شهرداری، شوراها فعالیت های ورزشی را دراستان و در بین خانواده ها نهادینه کنیم.
جلسه پرسش و پاسخ مسئولین هیات همگانی شهرستانهای مازندران با مسئولین هیات استان نیز از دیگر برنامه های این نشست بود که در آن مسئولین همگانی شهرستانها به بیان عملکرد کاری و همچنین نظرات و انتقادات خود پرداختند.
گفتنی است  کبود فیروزجایی شهردار ، اکبرزاده ، خاکپور و جعفرزاده اعضای شورای اسلامی شهر سرخ رود بعنوان مهمانان ویژه در این گردهمایی حضور داشتند.

در پایان محمد حسین احمدی بعنوان هیئت رئیسه هیات معارفه و مهران خاکپور به عنوان کمیته پینت بال هیات ابقا شد و در خاتمه عملکرد هیات ها ی ورزش همگانی شهرستانها در سال ۱۴۰۰ و برنامه های آنها در سال ۱۴۰۱ ،مشکلات وچالشها در جهت توسعه ورزشهای همگانی سراسراستان مازندران مورد بحث وتبادل نظر قرار گرفت.

 

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی