امروز

پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۳:۳۴ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  در پایان رقابتهای انتخابی تیم ملی تکواندو در رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان و در گروه پسران،  ۱۳ تکواندوکار مازندرانی جواز حضور در اردوی تیم ملی را کسب کردند.

 

به گزارش دریای ورزش“،  پنجمین دوره رقابت‌های قهرمانی نونهالان و نوجوانان جهان ششم الی نهم مرداد ماه به میزبانی کشور بلغارستان در شهر صوفیه و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی نونهالان و نوجوانان آسیا سی و یکم مرداد ماه تا پنجم شهریور به میزبانی کشور ویتنام برگزار خواهد شد.

به همین منظور به دلیل شناسایی برترین‌ها جهت حضور در رقابت‌های پیش رو، مسابقات انتخابی ورود به اردوی تیم‌های ملی در دو بخش نونهالان و نوجوانان در گروه پسران، جمعه ۲۰ خرداد ماه در خانه تکواندو با حضور ۱۷۰ تکواندوکار برگزارو درپایان ۱۳ هوگوپوش مازندرانی به اردوی تیم‌های ملی راه پیدا کردند.

 

در بخش نونهالان امیر محمد نصیراحمدی، محمد مهدی سعادتی آردی، طاها احسانی، امیرطاها ذکریایی و سامان درزی و در بخش نوجوانان یاسین ولی زاده افروزی، ایلیا خوئی اندرور، امیررضا قربانی، رضا جعفری، سجاد ضیایی ضیائدین، امیر مرتضی عابدیان، ابوالفضل عباسی پویا و احمدرضا رکابی از استان مازندران دعوت به اردو تیم ملی شدند.

 

کلیه نفراتی که در بخش نوجوانان موفق به کسب جواز حضور در اردوی تیم ملی شده اند، می‌بایست عصر امروز شنبه ۲۱ خردادماه خود را به کادر فنی تیم‌های ملی در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان و اقع درهمدان- بلوار امام خمینی (ره) – شهرک مدنی معرفی کنند.

در رده نونهالان نیز اردوی آماده سازی تیم ملی به میزبانی هیأت تکواندو استان البرز برگزار می‌شود و کلیه نفرات دعوت شده می‌بایست ساعت ۱۶ یکشنبه ۲۲ خردادماه خود را به کادر فنی تیم ملی در محل باشگاه کوروش شهر کرج،خیابان چالوس نرسیده به سرراه عظیمه جنب نمایندگی ایران خودرو معرفی کنند.

گفتنی است، اسماعیل اسماعیل پور به عنوان مربی در رقابتهای جهانی و یوسفعلی حاجی پور در مسابقات آسیایی در کادر فنی تیم ملی حضور دارند.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی