امروز

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۰:۵۴ قبل از ظهر

سایز متن   /

اِلِمان شهدای مدافع امنیت در ساری رونمایی شد

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ساری، در آستانه سالگرد شهادت شهید مصطفی نوروزی، اِلِمان شهدای امنیت مصطفی نوروزی و صادق تقوی با حضور پدران این شهدای والامقام، سرهنگ شریفی فرمانده سپاه شهرستان ساری، زیبافر رئیس بنیاد شهید شهرستان ساری، پرویز شعبانی رئیس شورای اسلامی شهر ساری، سید رحمان میرشجاعی، شهرام ایرجی، سید افشین راسخ، سید ذوالفقار شریفی، علی عاشقان و سید حسین یوسفی دیگر اعضای شورای اسلامی شهر ساری، کیا علیزاده معاون شهرداری ساری، عطایی شهردار منطقه یک و دیگر مسئولان در بلوار دفاع مقدس(کمربندی شرقی) ابتدای خیابان شهید اندرخورا رونمایی شد.

در این مراسم سرهنگ شریفی فرمانده سپاه شهرستان ساری ضمن قدردانی از مجموعه شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر ساری در اجرای این پروژه ارزشمند، اظهار کرد: ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر را در پیش داریم و قطعا این شهدایی که امروز در محضرشان هستیم پیروان راستین آن حضرت بودند.

فرمانده سپاه شهرستان ساری با اشاره به اینکه نصب تصویر و المان‌های شهدا در سطح شهر، اقدام پسندیده‌ای است، افزود: راهی که شهدا به ما نشان داده‌اند قدم برداشتن در مسیر سیره ائمه اطهار (ع) است.

وی با بیان اینکه راه شهدا، خدمت صادقانه به مردمی است که پای این انقلاب ایستاده‌اند، تصریح کرد: امروز پدران شهیدان بزرگوار تقوی و نوروزی نظاره‌گر دغدغه مسئولان در نصب تصاویر شهدا در سطح شهر هستند و باید نظاره‌گر روزی باشند که دغدغه مسئولان، خدمت به مردم است.

شریفی با اشاره به اینکه امروز کشور در شرایط سختی قرار دارد، ادامه داد: البته دولت انقلابی گام‌های بلندی برای رفع موانع از پیش روی ملت برداشته است و در مسیر خدمت قرار دارد و تحقق این مسیر، همکاری همه‌جانبه و تشریک مساعی را می‌طلبد.

پرویز شعبانی رئیس شورای اسلامی شهر ساری در این مراسم ضمن آرزوی بهبودی برای جواد طالبی شهردار ساری که در بستر بیماری قرار دارد، اظهار کرد: شورای ششم با همکاری شهرداری ساری، در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گام می‌بردارد و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم.

شعبانی با بیان اینکه در آستانه سالگرد شهادت شهید امنیت مصطفی نوروزی قرار داریم، افزود: این پروژه با استفاده از ظرفیت های درون سازمانی مجموعه شهرداری ساری به ثمر نشسته و برای اجرای این پروژه که در جهت زیبایی شهر و ایجاد فضای معنوی است از کارکنان توانمند مجموعه شهرداری ساری قدردانی می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه در آستانه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم، گفت: این یادبودها کمک می‌کند برای حفظ یاد و خاطره و راه شهدا و همچنین نظام اسلامی و ارزش‌های آن مصمم‌تر از قبل باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر ساری در پایان سخنان خود از زحمات کیا علیزاده معاون شهردار ساری که در ایام بیماری شهردار، امور شهرداری را بر عهده دارد قدردانی کرد.

کیا علیزاده معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری ساری در این مراسم اظهار کرد: تاکید جواد طالبی شهردار ساری، توجه ویژه به سیره شهداست و در همین راستا دبیرخانه دائمی فرهنگ ایثار و شهادت هم در شهرداری ساری راه‌اندازی شد.

وی افزود: امنیت امروز را مدیون خون شهید نوروزی‌ها و تقوی‌ها هستیم و باید پاسدار خون شهدا و آرمان‌های آنها باشیم.

علیزاده خاطرنشان کرد: توجه به سیره شهدا، یک فرهنگ و مکتب است که راهگشای بسیاری از امور خواهد بود.

آرش عطایی شهردار منطقه یک نیز در این مراسم اظهار کرد: المان شهدای مدافع امنیت، یادبود شهیدان تقوی و نوروزی از مرحله طراحی و اجرا با تکیه بر عوامل درون‌سازمانی انجام شد و حوزه‌های زیباسازی، فنی و خدمات شهری در اجرای آن دخیل بودند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با اجرای این پروژه‌ها، سهم کوچکی در بسترسازی گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه داشته باشیم.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی