امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۳:۰۲ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  تیم ملی فوتبال جوانان ایران در اولین بازى تدارکاتى‌شان در تاجیکستان مقابل تیم جوانان این کشور شکست خوردند.

 به گزارش دریای ورزش“، شاگردان داوود مهابادى در اولین بازى اردوى تاشکند از ساعت ۱۲:۳۰ امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه ملى شهر دوشنبه مقابل تاجیکستان قرار گرفتند و در نیمه نخست بارها روى دروازه میزبان خطرساز ظاهر شدند. مهدى هاشمى‌نژاد، حسین نخودکار ، اسدآبادى و سبحانى موقعیت‌هاى خوبى براى گل‌زنى در ۴۵ دقیقه ابتدایى داشتند اما نیمه اول با تساوى بدون گل به پایان رسید.جوانان ایران در نیمه دوم هم صاحب توپ و میدان بودند و در دقیقه ۵۳ با حرکت امیرعلى صادقى و خطاى مدافع تاجیکستان یک ضربه پنالتى به دست آوردند. یاسین سلمانى زننده این ضربه پنالتى بود که با واکنش دروازه‌بان تاجیکستان راهى کرنر شد. دو دقیقه بعد با ارسال على باویه و ضربه على سبحانى دروازه تاجیکستان گشوده شد و ایران با یک گل از میزبان پیش افتاد.

مهاجمان ایران بعد از گل اول باز هم فرصت گشودن دروازه حریف را داشتند اما در ادامه بازى این تاجیکستان بود که در دقیقه ۷۲ یک ضربه پنالتى به دست آورد و توانست بازى را به تساوى بکشاند. تیم میزبان در دقیقه ۸۷ با یک ارسال از جناح چپ و ضربه سر شهرام سامى اف به گل دوم رسید.

تلاش مهاجمان ایران براى جبران نتیجه حاصلى نداشت و در نهایت این مسابقه با نتیجه ۲ بر یک به پایان رسید.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی