امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۳:۴۵ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، تیم والیبال کاله آمل در نخستین رقابت فصل جدید لیگ برتر توانست در خانه با نتیجه ۳ بر ۲ از سد شهداب یزد عبور کند .

به گزارش دریای ورزش“، تیم والیبال کاله آمل نخستین هفته لیگ برتر را ورزشگاه خانگی پیامبر اعظم (ص) شهرستان آمل میزبان حریف یزدی بود.

بازیکنان کاله وقت نخست را توفانی شروع کردند و با فاصله ۹ امتیازی و نتیجه ۲۵ به ۱۶ پیروز شدند، اما بازیکنان شهداب پس از این غافلگیری به سرعت به بازی برگشتند و با در دست گرفتن نبض بازی توانستند با نتیجه ۲۵ به ۲۲ در ست سوم و ۲۵ بر ۲۳ برای ست سوم از کاله پیش بیفتند.

والیبالیست های شهداب در ست چهارم و پنجم اگر چه بازی حرفه ای ارائه کردند ولی با مرتکب شدن اشتباهات متعدد، امتیازات ۲ ست پایانی را با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ و ۱۵ بر ۹ به کاله باختند و شکست را پذیرا شدند.

بازی امروز کاله بدون حواشی خاص و در آرامش تماشاچیان و ورزشکاران برگزار شد و جز ترافیک خودرویی در سطح شهر ، مشکل دیگری در این بازی خلل ایجاد نکرد.

همچنین در دیگر بازی های امروز لیگ برتر والیبال پیکان تهران با نتیجه ۳ بر صفر از سد شهروند اراک گذشت ، سایپا نیز راه‌یاب ملل مریوان را ۳ بر ۱ شکست داد، شهرداری ورامین بدون واگذاری هیچ امتیازی پیام مشهد را برد ، سپاهان ۳ بر ۱ فولاد سیرجان را برد و شهرداری گنبد نیز ۳ بر ۲ از سد شهرداری ارومیه گذشت.

در حال حاضر پیکان تهران در صدر جدول نشسته و کاله امل در پله پنجم جای گرفته است./ ایرنا

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی