امروز

سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲

  ساعت

۱۳:۵۲ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  مدعی وزن ۵۷ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد گفت: همه تمرکز من روی المپیک است و به هیچ چیز دیگری غیر از این فکر نمی‌کنم.

 به گزارش دریای ورزش“، رضا اطری در مورد پیگیری تمریناتش اظهار داشت: هر روز تمرین می‌کنم، اگر شد در باشگاه، نشد هم در ساحل، جنگل و کوه. گاهی خودم تنها و گاهی هم زیر نظر مربی‌ام محمود حسن‌نیا.وی در مورد اینکه همه کشتی‌گیران این روزها در انتظار برگزاری لیگ هستند، تصریح کرد: امیدوارم که لیگ برگزار شود. ما هم احتیاج به حضور در مسابقه داریم و هم اینکه به لحاظ مالی تأمین شویم. لیگ، حکم پول توجیبی را برای کشتی‌گیر دارد.

این کشتی‌گیر مازندرانی که سهمیه حضور در المپیک را در مسابقات ۲۰۱۹ نورسلطان گرفت، درباره مسابقات جهانی ۲۰۲۰ صربستان نیز گفت: هنوز که چیزی به صورت قطعی اعلام نشده است. فکر نمی‌کنم این مسابقات برگزار شود، چون فاصله آن با المپیک بسیار کم است. در حال حاضر همه چیز مبهم است. اگر هم برگزار شد که ما همه تابع تصمیم سرمربی تیم ملی هستیم.

اطری در خاتمه خاطر نشان کرد: امیدوارم المپیک برگزار شود. همه تمرکز من روی المپیک است و به هیچ چیز دیگری غیر از این فکر نمی‌کنم./ تسنیم

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی