امروز

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۶:۱۰ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، با رای اعضای مجمع سکان هدایت بسکتبال مازندران بمدت چهار سال به محمود رضا امین اللهی سپرده شد .

به گزارش دریای ورزش“، مجمع انتخابات هیات بسکتبال مازندران با حضور دکتر جواد داوری رئیس فدراسیون ، دکتر حسن رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان استان ، امروز یکشنبه نهم مرداد ۱۴۰۱ در سالن اجتماعات شهید زرهون برگزار شد که در نهایت با رای اعضای مجمع ، محمود رضا امین­ اللهی بعنوان رئیس جدید هیات بسکتبال مازندران انتخاب شد.

در این مجمع از ۲۷ رای ماخوذه محمود رضا امین­ اللهی با کسب ۲۰ رای بمدت چهار سال بعنوان رئیس هیات بسکتبال استان انتخاب شد.
مجید مخلصی دیگر کاندیدا این مجمع نیز ۷ رای کسب نمود.
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در حاشیه این مجمع ، استان مازندران را مهد و سرزمین ورزش کشور دانست و گفت : ورزشکاران مازندران در ۳۵ رشته در کشور افتخارآفرین هستند و این خطه سرشار از استعداد و نخبه ورزشی است .
وی گفت : از مجموع ۲۱ مدال طلای کسب شده ورزش ایران در المپیک ، ۷ نشان طلا توسط قهرمانان مازندرانی کسب شد که این افتخارات نشان از توانمندی ورزش استان مازندران است.
دکتر رنگرز در ادامه با اشاره به اینکه در اکثر رشته­های ورزشی در معیت تیم­های ملی ، مازندران صاحب نماینده است، اظهار داشت: در رشته پرطرفدار بسکتبال نیز مازندران ملی­پوش دارد و در این رشته نیز در لیگ کشوری صاحب عنوان است.
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه بسکتبال یک رشته دانشگاهی و تقریبا متفاوت از دیگر رشته­ هاست ، گفت : تیم کاله نماد و نگین ورزش استان در رشته بسکتبال محسوب می شود .
وی همچنین افزود : برنامه داریم تا با همکاری ادارات ورزش و جوانان و هیات استان، بسکتبال ساحلی در شهرهای ساحلی استان توسعه و شکوفا شود.
در ادامه جواد داوری رئیس فدراسیون بسکتبال با بیان اینکه استان مازندران بعنوان استان مدال­آور ورزشی در کشور شناخته شده است، گفت : استعدادهای نابی در رشته­های مختلف از جمله بسکتبال در استان حضور دارند و نوید روزهای خوب بسکتبال مازندران را می دهد.
وی یکی از دلایل موفقیت ورزش را برگزاری مسابقات و جشنواره در کشف استعداد در بسکتبال اشاره کرد و افزود: تفاهم با آموزش و پرورش زمینه ساز توسعه ورزش هر استان می باشد که با تعامل دو دستگاه می توان استعدادهای رشته های مختلف ورزشی از جمله بسکتبال را شکوفا کرد.
وی از دکتر رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران بواسطه برگزاری این انتخابات که بدون کوچکترین حاشیه برگزار شد، تقدیر و تشکر نمود و حضور ایشان را بعنوان یک قهرمان ورزشی و مدیر نخبه در راس ورزش مازندران یک نعمت دانست.
همچنین محمودرضا امین الهی رئیس جدید هیات بسکتبال مازندران از اعتماد اعضای مجمع به ایشان تشکر کرد و گفت: تمام تلاشمم را برای موفقیت بسکتبال استان با همکاری پیشکسوتان و علاقمندان خواهم داشت.
وی افزود: برای توسعه و پیشرفت بسکتبال مازندران ، این رشته در سه منطقه شرق، مرکز و غرب تقسیم می شود.
امین اللهی در پایان افزود : از مدیرکل ورزش و جوانان استان می خواهیم که نگاه ویژه به بسکتبال استان داشته باشند و برای توسعه این رشته در سراسر استان، چند سالن اختصاصی به این هیات واگذار شود .
در پایان با رای اعضای مجمع، امین فاضلی بعنوان عضو هیات رئیسه آقایان، شبنم کاظمی عضو هیات رئیسه بانوان، شایسته صادقی نایب رئیس، نغمه صداقت خزنه دار، نادعلی ملکشاهی خبره ورزشی و سیده منیره موسوی بازرس هیات بسکتبال استان مازندران انتخاب شدند.
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی