امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۲:۵۴ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت: مازندران استان خاص و سرآمد ورزش کشور است و با همدلی و همفکری به هدفمان خواهیم رسید.

به گزارش دریای ورزش“، مراسم معارفه سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران پیش از ظهر امروز با حضور خسرو قمری مدیرکل دفتر هماهنگی امور استانهای وزارت ورزش و جوانان، معاونین و روسای ستادی اداره کل، برخی از روسای ادارات و هیات های ورزشی استان در سالن اجتماعات شهید زرهون برگزار شد.

در ابتدای مراسم خسرو قمری مدیرکل دفتر هماهنگی امور استانهای وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه حامل سلام گرم آقای وزیر خدمت شما همکاران عزیز می باشم، بیان داشت: استان مازندران در سطح جهان و خاورمیانه بعنوان قطب ورزش دنیا شناخته و معرف همگان است.
مدیرکل دفتر هماهنگی امور استانهای وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه یکی از رکن های ورزش کشور حضور پرشور قهرمانان و ورزشکاران مازندرانی در میادین مختلف ورزشی است، افزود: در استان مازندران بزرگان و پهلوانانی داریم که حضور پرشور قهرمانان و ورزشکاران مدال آور در سایه این بزرگان و پیشکسوتان با اخلاق می باشد.
وی باتاکید به اهمیت پیشینه در قهرمان پروری ورزش مازندران، بیان داشت: هر روز بر افتخارات و مدال آوری ورزش مازندران افزوده می شود و با توجه به عملکرد، مسئولان وزارت و استان باید توجه و نگاه ویژه به بخش اعتبارات ورزش مازندران داشته باشند.
قمری در ادامه با اشاره به اینکه در لیگ های مختلف کشوری، استان مازندران صاحب نمایندگانی شایسته است، اظهار داشت: با حضور مدیران باتجربه در معاونت ها، ورزش قهرمانی، همگانی، فرهنگی و جوانان شاهد فعالیت و عملکرد خوبی از ورزش مازندران بودیم.
وی گفت: از همه پیشکسوتان، قهرمانان، روسای ادارات و هیات های ورزشی و علاقمندان به ورزش می خواهم، همیشه کنار آقای عالیشان و برنامه های سازمانی باشند تا موفقیت و سربلندی ورزش مازندران روز به روز بیشتر دیده شود.
در ادامه عادل عالیشان سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان ضمن ادای احترام به تمامی شهدای اسلام، شهدای مدافع حرم و امنیت و آرزوی توفیق و سرافرازی برای مقام معظم رهبری و ایران قوی، دولت مردمی و همه دولتمردان عزیز کشورمان گفت: از همه عزیزان که به بنده اعتماد کردند از مقام عالی وزارت، استاندار معزز، نماینده محترم ولی فقیه ، نمایندگان مجلس و پیشکسوتان تقدیر و تشکر دارم.
سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان مازندران در ادامه از همه کسانی که در موفقیت و توفیقات ورزش مازندران نقش داشتند، تشکر کرد و اظهار داشت: از تلاش های دکتر رنگرز، معاونین اداره کل ، روسای ادارات و هیات های ورزشی استان وشهرستان که با همه کاستی، کمبود اعتبارات برای توسعه و سربلندی ورزش مازندران زحمت کشیدند، تشکر خالصانه دارم.
عالیشان در ادامه تصریح کرد: من فرزند همین استان، همکار شما می باشم از همه شما عزیزان بویژه پیشکسوتان ورزش می خواهم کمک و یاری کنند تا هدف همه ما که همان توسعه، شکوفایی و پیشرفت ورزش و جوانان مازندران در سطح کشور است به خواسته های خودمان دست یابیم.
سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان مازندران در پایان ارتقا ورزش قهرمانی و همگانی، توسعه زیرساخت سرعت بخشیدن در تکمیل پروژه های نیمه تمام، ساماندهی فراغت امور جوانان، توسعه فرهنگی، مشارکت در جوانان و جوانگرایی و ترویج فرهنگ ازدواج موفق و تحکیم خانواده از برنامه های مهم راهبردی این اداره کل نام برد.
در پایان مراسم دکتر خسرو قمری مدیرکل دفتر هماهنگی امور استانها به نمایندگی از وزیر ورزش و جوانان، حکم سرپرستی اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران را به آقای عادل عالیشان اهدا نمود و برای ایشان در این سمت جدید آرزوی موفقیت و سرافرازی کرد.
گفتنی است پیش از مراسم معارفه دکتر خسرو قمری دفتر هماهنگی امور استانها وزارت ورزش و جوانان، با همراهی عادل عالیشان سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران و دیگر همراهان با حضور در یادمان شهید گمنام اداره کل و ذکر فاتحه در گلزار شهید خوشنام، با آرمانهای امام راحل(ره) مقام معظم رهبری و شهدا بیعت و پیمان مجدد بستند.
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی