امروز

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۴:۵۵ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،   تیم فوتبال نساجی مازندران با پذیرش شکست از مهمان خود مس رفسنجان فرصت دور شدن از قعر جدول و صعود به رتبه سیزدهم را از دست داد و یک بار دیگر به قعر جدول برگشت و برای نخستین بار در پایین‌ترین جایگاه یعنی رتبه شانزدهم قرار گرفت .

 

به گزارش دریای ورزش“،   سومین دیدار از روز نخست هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال کشور عصر امروز و از ساعت۱۶ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر بین تیم‌های نساجی مازندران و مس رفسنجان برگزار شد که این مسابقه در پایان با ۲ گل جلال‌الدین علی‌محمدی با پیروزی ۲ – ۰ شاگردان محرم نویدکیا پایان یافت و نساجی‌چی‌ها کماکان در آرزوی برد و خروج از بحران باقی ماندند.

مس رفسنجان که نیم‌فصل نخست را مانند نساجی با شرایطی نه چندان مطلوب به پایان رسانده بود و ناچار به تغییر سرمربی شد، امروز پس از هفت مسابقه ناکامی در کسب برد، موفق شد نساجی را در زمین خانگی و حضور هوادارانش شکست دهد و ۱۹ امتیازی شود تا جایگاه دهم جدول را همچنان در اختیار داشته باشد.

آلکاراز در این مسابقه نساجی را با ترکب ثابت علیرضا رضایی، امیرمحمد هوشمند، احسان حسینی، سعید بیگی، سعید آقایی، محمود قائدرحمتی، منصور باقری، فرزاد زامهران، محمدرضا عباسی، محمدرضا آزادی و محمد عباس‌زاده به زمین فرستاد.

محرم نویدکیا نیز برای مس رفسنجان ترکیب اولیه حامد لک، محمد نژادمهدی، رامتین سلیمان‌زاده، میثم تیموری، حسن جعفری، فرشید باقری، جلال‌الدین علی‌محمدی، محمد خدابنده‌لو، محمدمهدی محبی، منتظر محمد و سجاد شهباززاده را در نظر گرفت.

۲ تیم بازی را آرام و محتاطانه آغاز کردند. اما شاگردان نویدکیا به مرور از دقیقه ۱۰ به بعد فاصله‌شان با محوطه دفاعی نساجی را کمتر کردند و فشار مهمان روی دروازه میزبان بیشتر شد. دقیقه ۱۶ در ادامه همین فشارها، محمد منتظر بازیکن عراقی مس رفسنجان با یک ضربه پای چپ دروازه نساجی را تهدید کرد که این موقعیت توسط علیرضا رضایی دفع و به کرنر برای مسی‌ها تبدیل شد.

فشار مس بلافاصله پس از این حمله ادامه یافت و کمتر از ۲ دقیقه بعد در قوس محوطه جریمه نساجی جلال‌الدین علی‌محمدی صاحب توپ شد و با یک شوت دقیق از پشت محوطه و فرستادن توپ به گوشه راست دروازه نساجی نخستین گل مس را در این مسابقه ثبت کند.

شاگردان نویدکیا پس از باز کردن دروازه نساجی باز هم دست از حمله نکشیدند و چند موقعیت دیگر ایجاد کردند که در دقایق ۲۶ و ۳۶ حملات‌شان با ضربه‌های محمد منتظر و محمد خدابنده‌لو تهدیدهای جدی روی دروازه نساجی ایجاد کرد.

تلاش‌های نساجی نیز برای به تساوی کشاندن مسابقه در نیمه نخست نتیجه نداد و پس از چند بار گرفتار شدن در تله آفسایدگیری مسی‌ها، آلکاراز و بازیکنانش بازنده به رختکن رفتند.

بازی در نیمه دوم هم مانند نیمه نخست با حضور ۲ تیم در میانه میدان و عملکردی محتاطانه آغاز شد، اما مس باز هم رفته رفته فشار روی دروازه نساجی را افزایش داد و توانست به دروازه نساجی نزدیک شود.

در دقیقه ۵۵ باز هم بازیکنان مس با یک حرکت تیمی و ارسال توپ از سمت چپ محوطه به گوشه راست و پاس به عقب، بار دیگر جلال‌الدین علی‌محمدی را در موقعیتی کاملا مشابه با صحنه گل نخست قرار دادند که با شوت سرضرب او، توپ برای دومین بار وارد دروازه نساجی شد.

حملات مس پس از گل دوم نیز ادامه یافت و بازیکنان این تیم با استفاده از آشفتگی خط دفاع و میانی نساجی توانستند روی یک کار تیمی خوب و حساب شده، سجاد شهباززاده را صاحب موقعیت کنند و شهباززاده نیز روی اشتباه علیرضا رضایی موفق شد در دقیقه ۷۸ برای سومین بار دروازه نساجی را باز کند.

نساجی با این باخت که دهمین شکست فصل این تیم است همچنان ۱۱ امتیازی باقی ماند و با توجه به برد استقلال خوزستان از آلومینیوم اراک و ۱۲ امتیازی شدن این تیم، جای خود را به این تیم خوزستانی داد و در رتبه شانزدهم جدول قرار گرفت./ ایرنا

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی