امروز

یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۹:۴۷ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،   پرنیان نوری و آیناز نصیری با پیروزی بر حریفان خود در مسابقات تکواندوی قهرمانی نوجوانان جهان به نشان طلا دست یافتند.

 

به گزارش دریای ورزش“،   چهاردهمین دوره رقابت‌های تکواندوی قهرمانی نوجوانان جهان روز سه شنبه دهم مهر با حضور تکواندوکاران ۹۶ کشور جهان به میزبانی چانچئون کره جنوبی با برگزاری مبارزات سه وزن ۵۲- و ۵۹- کیلوگرم دختران و ۶۳- کیلوگرم پسران آغاز شد که پرنیان نوری موفق به کسب نخستین نشان طلای این مسابقات برای کاروان کشورمان شد.

پرنیان نوری در وزن ۵۲- کیلوگرم کار خود را با برتری ۲ بر صفر برابر «علودی هاجر» از لبنان آغاز کرد و سپس «اینس بنتی» از فرانسه را با همین نتیجه از پیش رو برداشت و در ادامه «مورامات» از تایلند را ۲ بر یک شکست داد و سپس با نتیجه ۲ بر صفر مقابل «ممدووا» از آذربایجان پیروز شد و در نهایت در دیدار نیمه نهایی با برد ۲ بر صفر برابر «رومرو فرناندز» اسپانیایی به مرحله نهایی این مسابقات رسید، در این دیدار به مصاف «زو» حریف چینی رفت و توانست نخستین نشان طلای کاروان ایران را کسب کند.
 همچنین آیناز نصیری نماینده وزن ۵۹- کیلوگرم کشورمان در روز نخست مسابقات تکواندوی قهرمانی نوجوانان جهان توانست با غلبه بر حریف قزاقستانی به نشان طلا دست یابد.
آیناز نصیری دور نخست «چیانگ» از چین تایپه را ۲ بر صفر شکست داد و سپس «اسمیرونوا» از روسیه را با همین نتیجه از پیش رو برداشت و سپس برابر «فاطمیا مندی» از فرانسه در دو راند صاحب برتری شد و در مرحله یک چهارم نهایی با ارائه یک بازی منطقی توانست «رانکو» نماینده صربستان را ۲ بر ۱ شکست دهد، وی در مسابقه نیمه نهایی «اوگلسیچ» از کرواسی را شکست داد و در دیدار نهایی برای کسب  نشان طلا به مصاف «نورای کازان بیک» نماینده قزاقستان رفت و با نتیجه ۲ برصفر این حریف قزاق را شکست داد و به  نشان طلا دست یافت.

این دوره از مسابقات با حضور ۹۳۶ تکواندوکار به مدت ۵ روز برگزار می شود.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی