امروز

یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۹:۵۱ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  کاروان ایران در بخش تیمی مسابقات تیراندازی با کمان رده‌های سنی آسیا در چین‌تایپه، یک نشان نقره در کامپوند جوانان و یک برنز در کامپوند نوجوانان کسب کرد.

به گزارش دریای ورزش“،   تیم کامپوند جوانان ایران با ترکیب امیررضا عزیزی، احسان شعبانی‌بهار و ابوالفضل سلطانی‌نژاد پس از استراحت در دور نخست، در نیمه‌نهایی به مصاف تیم چین‌تایپه رفت و با نتیجه ۲۲۹ بر ۲۲۵ به پیروزی رسید و راهی دیدار نهایی شد.

تیم ایران در دیدار نهایی با نتیجه ۲۲۱ به ۲۰۸ مقابل تیم هند شکست خورد و به نشان نقره دست پیدا کرد. تیم کامپوند نوجوانان ایران با ترکیب مهدی عاشق‌زاده، خداپرست فرهنگ، و معین کریمی در دور نخست به مصاف تیم مغولستان رفت و با نتیجه ۲۲۶ بر ۲۰۳ به پیروزی رسید. تیم ایران در نیمه نهایی به مصاف تیم هند رفت و با نتیجه ۲۲۹ به ۲۲۷ شکست خورد.

تیم ایران در دیدار رده‌بندی با نتیجه ۲۱۵ بر ۲۰۴ مقابل کره‌جنوبی به پیروزی رسید و صاحب نشان برنز شد. تیم ریکرو میکس جوانان کشورمان با ترکیب محمدحسین گلشنی و یسنا پورماهانی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم مقابل تیم ویتنام با نتیجه ۶ بر صفر شکست خورد و از گردونه مسابقات کنار رفت. تیم کامپوند میکس جوانان کشورمان با ترکیب ابوالفضل سلطانی‌نژاد و سارا جلالی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم مقابل تیم بنگلادش با نتیجه ۱۵۴ به ۱۴۹ شکست خورد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی