امروز

جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۳:۴۰ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  نمایندگان اسکی کشورمان موفق شدند هر سه سکوی روز دوم رقابت‌های آلپاین مردان ترکیه را از آن خود کنند.

به گزارش دریای ورزش“،  در نخستین روز از رقابت‌های بین المللی اسکی ترکیه که به میزبانی پیست اسکی پالان دوکن ارزروم ترکیه برگزار می شود در بخش مارپیچ کوچک زنان عاطفه احمدی و فروغ عباسی موفق شدند به ترتیب به عنوان دوم و سوم دست پیدا کنند. در این بخش یک اسکی باز ترکیه ای به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد.

در بخش مردان مارپیچ کوچک نیز حسین ساوه شمشکی قهرمان شد و نیما بها پس از اسکی بازی از کشور میزبان به عنوان سومی دست پیدا کرد.

دور نخست رقابت‌های روز نخست مارپیچ کوچک روز گذشته برگزار شده بود و به علت شرایط بد جوی ادامه مسابقات و دور دوم به امروز موکول شد.

رقابتهای مارپیچ کوچک روز دوم نیز طبق برنامه‌ریزی قبلی برگزار شد که در پایان دومین روز، در بخش مارپیچ کوچک حسین ساوه شمشکی به عنوان قهرمانی رسید و مدال طلا را از آن خود کرد.

سید مرتضی جعفری دوم شد و نیما بها نیز به عنوان سوم دست پیدا کرد تا هر سه سکوی رقابت‌ها از آن نمایندگان کشورمان باشد.

در بخش بانوان نمایندگان کشورمان با اختلافی اندک از رسیدن به سکو بازماندند. در این بخش هر سه مدال به ورزشکاران کشور میزبان رسید.

رقابتهای بین المللی اسکی به میزبانی پیست اسکی پالان دوکن ارزروم ترکیه در حال برگزاری است و تیم های ملی اسکی آلپاین و صحرانوردی کشورمان در این رقابت‌ها حضور پیدا کرده اند.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی