امروز

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۱:۲۰ قبل از ظهر

سایز متن   /

سون هیونگ مین ستاره کره ای تیم تاتنهام درخشش بسیار خوبی در بازی با اورتون داشت و موفق شد ۲ گل زده و یک پاس گل بدهد.

به گزارش دریای ورزش تیم تاتنهام در دیداری خارج از خانه و حساس توانست ۶ بار دروازه اورتون را باز کرده و در مقطع فشرده فصل، خود را به منچسترسیتی در رده دوم جدول نزدیک کند. نکته جالب و حائز اهمیت این مسابقه درخشش مهاجم اهل کره جنوبی تیم تاتنهام هاتسپر بود.

 

سون هیونگ مین که قرار است از بازی سوم به اردوی کره جنوبی اضافه شود، از ابتدا در ترکیب تیم پوچتینو بود و زوج خط حمله را با هری کین تشکیل می داد. در دقیقه ۲۸ پاس پشت دفاع هری کین پیکفورد و مدافع تیم اورتون را به اشتباه انداخت و باعث شد توپ در گوشه و روی خط طولی محوطه جریمه به سون هیونگ مین رسید و مهاجم شماره ۷ تاتنهام با ضربه ای استثنایی دروازه خالی اورتون را باز کرد تا بازی به تساوی کشیده شود.

 

 

سون در ادامه نیز درخشش قابل توجهی داشت. نیم ساعت بعد از گل اولش، پاس اریک لاملا در موقعیت مشکوک به آفساید در اختیار هیونگ مین قرار گرفت و او موفق شد با شوتی دقیق گلزنی کند.

 

اما این پایان درخشش ستاره کره ای نبود. در دقیقه ۷۴ این بازیکن از سمت چپ زوج خود در خط حمله یعنی هری کین را صاحب توپ کرد و کین به بهترین شکل قدر پاس او را دانست تا سون هیونگ مین در تاثیرگذاری روی گل های تاتنهام در مقابل اورتون هت تریک کند.

 

 

این عملکرد فوق العاده در حالی رقم خورد که از نگاه بسیاری از رسانه ها مهاجم شماره ۷ تیم تاتنهام هاتسپر بهترین بازیکن زمین انتخاب شد. البته در دقیقه ۷۸ او از زمین بیرون رفت و این تعویض در حالی رقم خورد که اندک هواداران تاتنهامی به شدت ستاره تیمشان را تشویق می کردند.

 

درخشش قابل توجه این بازیکن در آستانه آغاز جام ملت های آسیا رقم خورد اما کره ای ها باید امیدوار باشند که سون هیونگ مین در ۵ بازی آینده تیم تاتنهام نیز موفق ظاهر شود. همانطور که گفته شد او دو بازی نخست تیم ملی کره جنوبی را از دست خواهد داد و برای بازی با چین به اردوی تیم ملی کشورش ملحق خواهد شد./منبع : ورزش۳

 

 

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی