امروز

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۱:۵۸ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، ‍تیم فوتسال شهروند ساری در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال مقابل شهرداری صاحب برتری شد.

به گزارش دریای ورزش“، ‍در چارچوب هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور شامگاه سه شنبه ۱۱ دی ماه شهروند ساری در سالن جهان پهلوان سید رسول حسینی میزبان شهرداری ساوه بود و در پایان با حساب ۵ بر ۲ به پیروزی رسید.

برای شهروند ساری در این دیدار حمیدرضا ره انجام (۳ بار)، امیرحسین رسولی و مراد ناظری گلزنی کردند. هر دو گل شهرداری ساوه را نیز ناصر بابایی به ثمر رساند.

شهروند ساری در نیمه اول اگرچه مسابقه را خوب شروع نکرد و با دریافت یک گل از حریف عقب افتاد اما در ادامه و در سایه درخشش و هت تریک حمیدرضا ره انجام به حساب سه بر یک از ساوجی ها پیش افتاد و برنده به رختکن رفت.

شهروندی ها در نیمه دوم با ارائه یک بازی هوشمندانه موفق شدند در اکثر دقایق مسابقه حریف را در تسلط و کنترل خود داشته باشند. ماحصل تلاش بازیکنان دو تیم در ده دقیقه ابتدایی این نیمه یک گل برای هر کدام بود که امیرحسین رسولی گلزن شهروند بود.

فلاح سرمربی شهرداری ساوه در فاصله ۷ دقیقه تا پایان مسابقه و در حالی که حساب کار ۴ بر ۲ به سود شهروند بود سیستم پاورپلی را برای تیمش اتخاذ کرد که در این دقایق درخشش ها و سیوهای خوب سینا پرکاس سنگربان شهروند اجازه باز شدن دروازه این تیم را نداد و در ثانیه های پایانی دیدار نیز مراد ناظری با به ثمر رساندن هفدهمین گل فصل خود تیر خلاص را بر پیکر تیم نگون بخت شهرداری ساوه که یک قدم دیگر به سقوط به لیگ دسته اول نزدیک تر شد، شلیک کرد.

شهروند ساری با کسب این پیروزی ۳۵ امتیازی شد و در پایان هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال کشور در مکان ششم جدول رده بندی رقابت ها قرار گرفت.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی