امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۷:۰۵ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، نساجی مازندران از دو بازی سنگین دور برگشت برابر ذوب آهن و تراکتورسازی دو مساوی کسب کرد تا با یک پله صعود با امید بیشتری لیگ هجدهم را ادامه بدهد.

به گزارش دریای ورزش“،  نساجی مازندران که با چالش رفتن و انتخاب سرمربی در پایان نیم فصل اول مواجه بود با حضور مجید جلالی و کادرفنی جدیدش به آرامش نسبی رسید و در دوبازی دشوار ابتدایی برابر ذوب آهن و تراکتورسازی به دو مساوی دست پیدا کرد. حمید مطهری دستیار اول و دست راست مجید جلالی در نساجی درباره شرایط این روزهای تیمشان گفت:« ما بعد از حضور در نساجی با توجه به زمان کمی که داشتیم سعی کردیم تیم را جمع جور کنیم و به نظرم در این دو بازی توانستیم فوتبال قابل قبولی را در بخش دفاعی و در بخش تهاجمی انجام بدهیم.»

او افزود:« البته ما تنها توانستیم دو بازیکن جذب کنیم که هر دو خارجی هستند و با توجه به شناختی که از آن ها داریم به ما کمک خواهند کرد. از طرف دیگر بچه های تیم خودمان را حفظ کردیم چون به آن ها اعتقاد داشتیم. خوشبختانه بچه ها در این دو بازی ما را امیدوار کردند، همه خیلی زحمت کشیدند و با توجه به شرایطی که داشتیم نتایج بدی نگرفتیم. ما با ذوب آهن در اصفهان بازی خوبی انجام دادیم و برابر تراکتورسازی هم می توانستیم برنده اززمین خارج شویم.»

مربی سابق پیکان و حال حاضر نساجی درباره حضور در تیمی پرتماشاگر گفت:« من بار اول بود که در رقابت های رسمی و به عنوان مربی به قائمشهر می رفتم و می توانم بگویم طرفداران قائمشهری سورپرایزمان کردند. هواداران نساجی بسیار هواداران پرشور و با فرهنگی هستند. جا دارد از آن ها تشکر کنم چرا که خیلی صادقانه تیمشان را تشویق می کنند. به شخصه از این که در تیمی پرطرفدار حضور دارم استقبال می کنم چرا که در دوران فوتبالم در پرتماشاگرترین تیم ایران(پرسپولیس) بازی می کردم و این احساس خوبی به من می دهد.»

مطهری در ادامه با اشاره به بازی هفته آینده تیمش برابر پارس جنوبی گفت:« پارس تیم خوبی است و کادرفنی خوبی هم دارد اما ما برنامه ریزی می کنیم که روز شنبه دست پر از زمین جم بیرون بیاییم.»  او در ادامه در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه در پیکان او و جلالی به خاطر سبک تدافعی این تیم مورد انتقاد بودند و درباره سبک کاری شان در نساجی گفت:« ببینید واقعیت این است که با توجه به فیلم هایی که از تیم دیدیم ابتدا برای ساختن بخش دفاعی تیم وقت گذاشتیم و کار کردیم چرا که بهترین تیم های دنیا هم همین کار را می کنند. فرانسه و یا قطر در جام جهانی و جام ملت ها با کمترین گل های خورده قهرمان شدند. ما هم این را می دانیم که برای موفقیت باید ساختار تدافعی تیم را درست کرد و به همین دلیل روی این موضوع زمان گذاشتیم اما این به آن معنا نیست که از بخش تهاجمی مان غافل باشیم. ما می توانستیم مقابل ذوب یا تراکتور برنده بازی باشیم. اینجا می خواهم یک موضوعی را اشاره کنم. بعد از بازی ما با تراکتورسازی هجمه ای علیه داوری به راه افتاده و درباره یک صحنه مشکوک پنالتی زیاد صحبت می شود. من تا جایی که دیدم برخی کارشناسان گفته اند پنالتی نبود و برخی گفته اند بود اما جالب است که هیچ کسی به صحنه مشکوک به پنالتی که روی مهدی نظری بازیکن ما رخ داد اشاره ای نکرد.  با این حال نه کادرفنی و نه کس دیگری از باشگاه نساجی در این رابطه مصاحبه ای نکرد.» / ورزش ۳

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی