امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۷:۳۸ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  رئیس اسبق فدراسیون فوتبال می گوید، خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به سرانجام نمی رسد و بیان این موضوع یک دروغ بزرگ است.

به گزارش دریای ورزش“، «محمد دادکان» روز یکشنبه در حاشیه برگزاری مجمع انتخاباتی ورزش کارگری گفت: وزارت ورزش و جوانان پیش از این، اسفند ماه سال ۹۷ را زمان اجرای خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اعلام کرده بود در حالی که مجلس شورای اسلامی برای این مهم شهریور ۹۸ را تعیین کرده است.
وی گفت: اسفند ماه گذشت و در شهریور ۹۸ نیز مجلس شورای اسلامی خود را برای انتخابات آماده می کند تا قطعا این پرونده به فراموشی سپرده شود.
دادکان تصریح کرد:شک نکنید که خصوصی سازی این دو باشگاه یک دروغ بزرگ است که روی زمین باقی خواهد ماند.
پیش از این «علی اشرف عبدالله پوری حسینی» رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی در مهر ماه ۹۷ گفته بود که وزیر ورزش و جوانان پیگیر خصوصی‌سازی این دو باشگاه است و نامه وزیر در این باره از طریق سرپرست وزارت اقتصاد و امور دارایی به دولت رفته است و منتظر مصوبه هیات وزیران برای شروع روند واگذاری استقلال و پرسپولیس هستیم.
وی گفته بود که در دو هفته آینده و پس از موافقت هیات وزیران، شروع روند خصوصی‌سازی دو باشگاه انجام می شود و شرایط و نحوه کار را خواهیم گفت.
«افشین داوری» مدیرکل توسعه ورزش حرفه ای و امور باشگاه های وزارت ورزش هم گفته است؛ باشگاه های استقلال و پرسپولیس به یک شخص یا فرد خاص واگذار نمی شوند بلکه نوع واگذاری به صورت فرابورسی است و تلاش می شود این دو باشگاه در شهریور ماه سال ۹۸ به صورت فرابورسی و با کمترین نواقص واگذار شوند. / ایرنا

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی