امروز

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۲:۳۹ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  تیم های کشتی آزاد و فرنگی ناشنوایان در مسابقات جهانی ترکیه با کسب مدال های رنگارنگ و عنوان های نایب قهرمانی و سومی خوش درخشیدند.

به گزارش دریای ورزش“،  مسابقات جهانی کشتی نانشنوایان جهان به میزبانی کشور ترکیه برگزار شد که کشتی گیران جوان و بزرگسال ناشنوای کشورمان که در قالب کاروان مرحوم زنده یاد علی دلفانی (کشتی گیر فقید) در این مسابقات خوش درخشیدند.

بر این اساس تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان ناشنوایان با کسب با کسب ۲ مدال طلا، ۳ نقره و ۳ برنز نایب قهرمان این رقابت‌ها شد و تیم های ترکیه و قزاقستان در جایگاه اول و سوم قرار گرفتند. در این مسابقات حسین نوری در وزن ۷۴ کیلوگرم و حمیدرضا کنعانی در وزن ۷۹ کیلوگرم به مدال طلا ، محمد سیاهوشی در وزن ۵۷ کیلوگرم، فرود حجتی در وزن ۷۰ کیلوگرم و محسن منوچهر در وزن ۹۲ کیلوگرم به مدال نقره و کیوان رستم آبادی، حسین دریکوند و حسن مدانلو در اوزان۶۱، ۸۶ و ۹۷ کیلوگرم به مدال برنز قهرمانی جهان دست یافتند.

تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان ناشنوایان با کسب ۳ مدال نقره عنوان نایب قهرمانی مسابقات قهرمانی جهان کشتی ناشنوایان در ترکیه را به دست آورد. در پایان این رقابت ها صادق ابوالوفایی، مهدی بخشی و اصغر کریمی در اوزان ۵۵، ۶۳ و ۷۲ کیلوگرم سه مدال نقره برای کشورمان به دست آوردند و تیم ایران پس از تیم ترکیه بر سکوی دوم ایستاد و قزاقستان سوم شد.

آزادکاران جوان ناشنوای کشورمان با کسب ۴ مدال نقره و برنز پس از تیم های روسیه و ترکیه عنوان سومی رقابت های کشتی آزاد جوانان ناشنوایان مسابقات قهرمانی جهان کشتی ناشنوایان در ترکیه را به دست آوردند. ابوالفضل جامه داری در وزن ۵۷ کیلوگرم مدال نقره و سجاد طاهریان، علی مومیوند و حسین کاظمی در اوزان ۶۱، ۶۵ و ۷۹ کیلوگرم مدال برنز را برای کشورمان به دست آورند.

تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ناشنوای کشورمان با کسب ۱مدال طلا، ۱ مدال نقره و ۲ مدال برنز، پس از تیم روسیه بعنوان نایب قهرمانی مسابقات قهرمانی جهان کشتی ناشنوایان در ترکیه دست یافت و تیم میزبان نیز سوم شد. امیرمحمد قلی نیا در وزن ۸۷ کیلوگرم مدال طلا ، مجتبی مالک آبادی در وزن ۶۳ کیلوگرم مدال نقره و مصطفی یحیایی در وزن ۶۰ کیلوگرم و علی وطن پرست در وزن ۵۵ کیلوگرم مدال برنز این مسابقات را برای کشورمان به دست آوردند.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی