امروز

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۲:۳۹ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، تیم منتخب کشتی آزاد ایران با کسب ۲ مدال طلا و یک مدال برنز به کار خود در رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام دانکلوف بلغارستان پایان داد.

 به گزارش دریای ورزش“، رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام دانکلوف بلغارستان که جزو مسابقات رنکینگ دار اتحادیه جهانی کشتی محسوب می‌شود روزهای ۹ تا ۱۲ اسفندماه شهر روسه برگزار شد و در پایان تیم ایران که با ۴ نماینده در این مسابقات شرکت کرده بود توسط حسن یزدانی و پرویز هادی در اوزان ۸۶ و ۱۲۵ کیلوگرم صاحب مدال طلا و رضا یزدانی در وزن ۹۷ کیلوگرم صاحب مدال برنز شد.نتایج کشتی گیران کشورمان در این مسابقات به شرح زیر است:

در وزن ۷۴ کیلوگرم مصطفی حسین خانی در دور نخست مقابل واسلی میخایلوف از اوکراین با نتیجه ۵ بر ۴ به پیروزی رسید. وی در دور دوم نیز با نتیجه ۱۶ بر ۶ ماکسیم واسیلیوگلو از کشور رومانی را شکست داد اما در مرحله یک چهارم نهایی مقابل بکزاد عبدالرحمن اف دارنده مدال برنز جهان از کشور ازبکستان در یک کشتی نزدیک با نتیجه ۲ بر یک مغلوب شد و با توجه به حضور این کشتی گیر ازبکی در دیدار فینال، حسین خانی به گروه بازنده‌ها رفت. وی در مسابقه شانس مجدد با نتیجه ۲ بر یک از سد سنور دمیرتاش دارنده مدال برنز المپیک و جهان از ترکیه گذشت و راهی دیدار رده بندی شد اما در این دیدار مقابل یاکوب گور دارنده مدال نقره و برنز جهان از ترکیه با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب و پنجم شد.

در وزن ۸۶ کیلوگرم حسن یزدانی در دور نخست با نتیجه ۱۱ بر صفر دومینیک ابونادر دارنده مدال نقره بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا از لبنان را مغلوب کرد. وی در دور دوم مقابل احمد ماگامایف از بلغارستان با نتیجه ۱۰ بر صفر به پیروزی رسید و در دور سوم نیز با نتیجه ۱۰ بر صفر عظمت دولت بیکوف دارنده مدال نقره زیر ۲۳ سال جهان از قزاقستان را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله روسلان عبداله یف از روسیه را با نتیجه ۱۱ بر صفر شکست دارد و در دیدار نیمه نهایی نیز با نتیجه ۱۱ بر یک از سد بوریس ماکویف دارنده مدال نقره جهان از کشور اسلواکی گذشت و راهی دیدار فینال شد. یزدانی در دیدار فینال مقابل علی شعبان اف دارنده مدال برنز جهان از کشور بلاروس با نتیجه ۱۶ بر ۵ به پیروزی رسید و به مدال طلا دست یافت.

در وزن ۹۷ کیلوگرم رضا یزدانی در دور اول مقابل آبراهام کونیدو از ایتالیا با نتیجه ۱۰ بر ۶ به پیروزی رسید وی در دور دوم با نتیجه ۱۱ بر ۲ ماگومدگادجی نوروف از مقدونیه را مغلوب کرد و در دور سوم نیز با نتیجه ۹ بر یک فاتح یاشارلی از ترکیه را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله در مصاف با والری آندریتسف دارنده مدال نقره المپیک ۲۰۱۲ و برنز جهان از اوکراین با نتیجه ۵ بر ۴ مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت. یزدانی در این دیدار مقابل ایگور اوسیانیکوف دارنده مدال برنز زیر ۲۳ سال جهان از روسیه با نتیجه ۸ بر ۴ به برتری رسید و صاحب مدال برنز شد.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم پرویز هادی در دور نخست میچائیل کوسوی از آمریکا را با نتیجه ۱۰ بر صفر مغلوب کرد وی در دور بعد مقابل ژی وی دنگ از چین با نتیجه ۸ بر ۴ به برتری رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. هادی در این مرحله نیکولاس گویازدوفسکی دارنده مدال برنز جهان از آمریکا را با نتیجه ۵ بر ۲ از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله نیز مقابل دانیل لیگتی از مجارستان با نتیجه ۱۳ بر ۸ به پیروزی رسید و به دیدار فینال راه یافت. هادی در دیدار فینال الکساندر خوتسیانیوسکی از اوکراین را با نتیجه ۶ بر ۴ مغلوب کرد و به مدال طلا رسید.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی