امروز

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۱:۵۵ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  رئیس هیات روستایی و بازی های بومی محلی مازندران گفت: مسابقات بازوبند طلایی کشتی سنتی لوچو به میزبانی شهرستان نوشهر برگزار می گردد.

به گزارش دریای ورزش“،   محمدرضا بحرگرد نیکو در گفت وگو با واحد روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران اذعان داشت: سومین دوره مسابقات بازوبند طلایی کشتی سنتی لوچو به میزبانی استان مازندران با حضور کشتی گیران سراسر کشور در شهرستان نوشهر برگزار می شود.

وی با بیان اینکه نخستین جلسه کارگروه بمنظور برگزاری شایسته این مسابقات با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در اداره ورزش و جوانان شهرستان نوشهر برگزار شد، تصریح کرد: بریمانی معاون امور ورزش، پالوج رئیس اداره ورزش و جوانان نوشهر، اسماعیل پور مسئول کمیته کشتی لوچو استان ویگانه مدیر روابط عمومی اداره کل و دیگر کارشناسان و اعضاء ستاد حضور داشتند.
رئیس هیات ورزش های روستایی و بازی های بومی محلی مازندران با اشاره به اینکه در این جلسه مقرر شد کشتی گیران تیم مازندران در پنج وزن و دیگر استان ها نیز در سه وزن شرکت کنند، افزود: سومین دوره مسابقات بازوبند طلایی کشتی سنتی لوچو طی روزهای ۲۶ و ۲۷ خرداد در سالن ورزشی جهان پهلوان حسن رنگرز شهرستان نوشهر برگزار خواهد شد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: اوزان ۶۵-، ۷۵-، ۸۵-، ۹۵- و ۹۵+ کیلوگرم برای کشتی گیران استان مازندران و اوزان ۸۵-، ۹۵- و +۹۵ کیلوگرم برای کشتی گیران دیگر استان های کشور است که در این دوره از مسابقات با هم رقابت می کنند.
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی