امروز

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۴:۱۰ قبل از ظهر

سایز متن   /

حسین یزدانی : حفظ مجید جلالی و برقراری آرامش در نساجی امری ضروریست

حسین یزدانی پیشکسوت باشگاه نساجی و فوتبالیست سال های نچندان دور فوتبال مازندران در گفتگو با خبرنگار دریای ورزش گفت : نساجی در شرایط خوبی در جدول لیگ قرار دارد و نباید در چنین مقطع حساسی آرامش از این تیم گرفته شود.

یزدانی در ادامه در حمایت از سرمربی نساجی گفت : مجید جلالی نظم خوبی به تیم بخشیده و تیم نساجی در فاز تهاجمی هم خوب عمل کرده و بازیهای خوبی را از تیم شاهد هستیم و مطمئن هستم که ایشان هم کمی ناراحتی شان بابت بی توجهی مسئولان و بلاتکلیفی باشگاه هست و انشالله در تیم خواهند ماند .

این مربی جوان در ادامه افزود : نساجی مازندران امید شهر خسته هست و امید مردم یک شهر و استان به این تیم هست و امیدواریم هرچه زودتر مسئولان به قضیه مالکیت تیم و حواشی بوجود آمده در مدیریت این تیم ورود کنند تا یک استان از این موضوع متضرر نشوند.نساجی سال ها با خون دل مردم حفظ شده و در سال گذشته به لیگ برتر صعود کرده و نمیخواهیم به هیچ وجه فرصت بدست آمده را از دست بدهیم .

یزدانی در پایان گفت : لیگ امسال هنوز به اتمام نرسیده است و میبایست تا لحظه آخر از نساجی حمایت شود . امیدوارم که هرچه زودتر نساجی را در آرامش کامل ببینیم.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی