امروز

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۷:۳۳ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، دستیار سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: به کسب ۳ امتیاز مقابل سایپا نیاز داشتیم اما به خاطر اشتباهات وحشتناک بازیکنان‌ خودی باختیم.

به گزارش دریای ورزش“، حسن بادامکی در نشست خبری پس از دیدار سایپا و نساجی مازندران که با نتیجه ۴ بر ۳ به سود سایپا پایان یافت، اظهار داشت: در این بازی به کسب ۳ امتیاز مسابقه نیاز داشتیم و به راحتی نتیجه را به سایپا واگذار کردیم و متاسفانه مسابقه به شکلی پیش رفت که سایپا دوست داشت.

مربی تیم فوتبال نساجی مازندران افزود: برخلاف نیمه نخست که نتیجه را به راحتی به سایپا واگذار کردیم، در نیمه دوم بازیکنان‌مان جنگیدند و به گل هم رسیدیم اما باز روی اشتباهات فردی گل خوردیم و شرایط طوری ادامه پیدا کرد که به نفع سایپا تمام شد.

وی تاکید کرد: حق ما در این بازی باخت نبود و می‌توانستیم حتی برنده باشیم و در بدترین حالت باید بازی با تساوی تمام می‌شد؛ برای کسب پیروزی در این مسابقه، تلاش زیادی کرده بودیم اما باختیم و سه امتیاز حساس را از دست دادیم و زیبایی‌های فوتبال نیز به همین مسائل است.

بادامکی درباره تعویض گلر نساجی در نیمه دوم نیز گفت: محمدامین رضایی و نیما میرزازاد هر ۲ جوان هستند و بازیکن جوان هم تاوان دارد و ما نیز امروز بابت این قضیه تاوان دادیم. رضایی به رغم اینکه دروازه‌بان خوبی است به خاطر اشتباهاتی که داشت، از نظر روحی در شرایط مناسبی نبود و به همین خاطر وی را تعویض کردیم تا بتوانیم او را از نظر روحی دوباره به شرایط مناسب برگردانیم.

دستیار رضا مهاجری درباره داوری این مسابقه نیز اظهار داشت: داوری مسابقه بد نبود و داور، روز بدی نداشت ضمن اینکه برخی جاها می‌توانست دستور ادامه بازی بدهد یا زمان بیشتری برای وقت اضافه بگیرد.

بادامکی در خصوص تعطیلی‌های لیگ نیز گفت: تعطیلات یک مقدار به تیم‌هایی که شرایط خوبی دارند، ضربه می‌زند و ما از تعطیلی‌ها متضرر شدیم زیرا تا قبل از تعطیلی شرایط خوبی داشتیم و در تعطیلی‌ لیگ مجبور شدیم به بازیکنان‌مان استراحت بیشتری بدیم و همین مساله به تیم‌ها ضربه می‌زند./ ایرنا

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی