امروز

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۵:۴۶ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، سرمربی تیم جوانان ایران گفت: بهتر است بازیکنان اصلی تیم ملی والیبال در جام جهانی استراحت کنند چون کسب مقام چهارم با نهم در عمل هیچ فرقی برای ما نمی‌کند.

به گزارش دریای ورزش“، بهروز عطایی در مورد مسابقات والیبال قهرمانی آسیا در تهران اظهار داشت: مسابقات امسال با دوره‌های گذشته، یک تفاوت اساسی داشت و آن راهیابی ۸ تیم برتر به مسابقات انتخابی المپیک بود. به همین خاطر همه تیم‌ها از جمله ایران با تمام قوا وارد مسابقات شدند.

عطایی ادامه داد: موضوع مهم در این بین، امکان شرکت ایران در این مسابقات با تیم جوان و غیراصلی بود  ولی اگر چنین تصمیمی گرفته می‌شد شاید مقابل تیم‌هایی مثل قطر و استرالیا در دور مقدماتی به مشکل بر می‌خوردیم و شاید شانس حضور در انتخابی المپیک از دست می‌رفت.

سرمربی تیم جوانان ایران گفت: تیم ملی در لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ با تمام قدرت شرکت کرد و شاید به همین دلیل بود که تیم بازیکنان از لحاظ جسمی و و ذهنی در آمادگی کامل نبودند. تیم ایران در بدبینانه‌ترین حالت، جزو ۸ تیم برتر جهان است چون در همه رده‌‌ها سنی در جهان، مطرح است ولی به دلیل خستگی روحی و جسمی، بازی‌های عالی و یک‌طرفه‌ای به جز فینال از تیم ملی ندیدیم. هدف آنها تنها پیروزی بود و به آن هم رسیدند.

وی تصریح کرد: همان‌طور که قبلاً گفتم، باختن همه چیز را از بین نمی‌برد. شکست مقابل استرالیا در دور مقدماتی، بسیار به موقع بود و همه بازیکنان از آن درس گرفتند و متوجه شدند که اگر حریف را دست‌کم بگیریم حتی در آسیا هم احتمال باختن وجود دارد. تیم ملی در فینال مسابقات، تیمی کاملاً متفاوت بود و نشان داد که همچنان قدرت مطلق آسیاست.

عطایی در مورد حضور ایران در جام جهانی والیبال گفت: همه تیم‌های با کیفیت دنیا در این مسابقات حاضر هستند و تیم ملی نیز انگیزه لازم را برای شرکت در این تورنمنت دارد. نظر من این است که بهتر بود بازیکنان اصلی تیم ملی در جام جهانی استراحت کنند چون کسب مقام چهارم با نهم در عمل هیچ فرقی برای ما نمی‌کند. یک ریکاوری و استراحت ۲۰ روزه می‌تواند ملی پوشان را برای مسابقات انتخابی المپیک و فصل پیش روی باشگاهی آماده کند و از مصدومیت به دور نگه دارد. اجرای این پیشنهاد بسته به سیاست فدراسیون داد تا به بازیکنانی مثل معروف، موسوی، غفور و عبادی‌پور استراحت دهد./ تسنیم

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی