امروز

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۲:۴۴ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، تیم والیبال لبنیات هراز آمل با شکست فولاد سیرجان ایرانیان در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر مردان تنها یک گام تا صعود به مرحله نیمه‌نهایی فاصله دارد.

 

به گزارش دریای ورزش“، مرحله یک چهارم نهایی سی‌وششمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران از روز یکشنبه ۳۰ بهمن به صورت متمرکز و دو برد از سه بازی در سالن فدراسیون والیبال آغاز شد.

در دومین روز این رقابت‌ها امروز (دوشنبه یکم اسفند) دو دیدار برگزار می‌شود که در نخستین مسابقه تیم‌های لبنیات هراز آمل و فولاد سیرجان ایرانیان به مصاف یکدیگر رفتند.

هرازی‌ها که در دیدارهای دور رفت و برگشت مرحله مقدماتی سه بر صفر فولاد سیرجان را در هفته‌های هفتم و بیستم از پیش رو برداشته بودند، در این مرحله برای سومین بار به مصاف فولادی‌ها رفتند و بازهم سه بر صفر فولاد را شکست دادند.
شاگردان بهروز عطایی در تیم لبنیات هراز آمل در سه ست متوالی این مسابقه با امتیازهای ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۱ به پیروزی رسیدند تا با اقتدار فاتح دیدار دور نخست باشند.

لبنیات هراز آمل که از هفته پنجم تا بیست‌ویکم صدر جدول را در اختیار داشت، در پایان مرحله مقدماتی با ۱۸ برد و ۵۲ امتیاز، رتبه دوم جدول را به دست آورد.

از سوی دیگر فولاد سیرجان ایرانیان در مرحله مقدماتی موفق به ثبت ۱۴ برد و ۴۳ امتیاز در جدول شد تا جایگاه هفتم را برای خود نهایی کند و راهی مرحله پلی‌آف شود.

یونس حسن‌زاده و احمد دامغانی ناظران فنی و داوری این مسابقه بودند که به مدت ۸۹ دقیقه طول کشید.
محمد عشق‌دوست، قادر صادقی و امید فولادی‌وندا نیز به عنوان داوران اول، دوم و داور ویدئوچک قضاوت این دیدار را برعهده داشتند که ۴۰۰ تماشاگر نظاره‌گر آن بودند.

سال گذشته نیز دو تیم لبنیات هراز آمل و فولاد سیرجان ایرانیان با کسب رتبه‌های دوم و هفتم جدول مرحله مقدماتی در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف هم رفتند که فولاد در دو مسابقه متوالی به پیروزی رسید و به عنوان تیم شگفتی‌ساز به مرحله نیمه‌نهایی صعود کرد.

تاکنون تیم‌های شهداب یزد، هورسان رامسر و لبنیات هراز آمل در دور نخست این مرحله موفق به شکست حریفان خود شدند تا تنها یک برد دیگر برای صعود به مرحله بعد نیاز داشته باشند.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی