امروز

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۳:۴۵ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  محمد نخودی، حسن یزدانی و امیرحسین زارع به مرحله نیمه نهایی راه یافتند .

به گزارش دریای ورزش“،  مسابقات چهار وزن نخست رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان از ساعت ۱۳ امروز (پنج شنبه) در شهر بلگراد صربستان در حال برگزاری است که در پایان مسابقات نوبت اول محمد نخودی در وزن ۷۹ کیلوگرم، حسن یزدانی در وزن ۸۶ کیلوگرم و امیرحسین زارع در وزن ۱۲۵ کیلوگرم، ۳ نماینده کشورمان به مرحله نیمه نهای راه یافتند.

نتایج کشتی گیران کشورمان تاکنون به شرح زیر است:

در وزن ۷۹ محمد نخودی در دور نخست در یک کشتی نفس گیر با نتیجه ۷ بر ۶ مقابل یاکوب شیخ جمال کشتی گیر روسی الاصل از رومانی به پیروزی رسید. وی در دور بعد با نتیجه ۱۰ بر صفر دولگون آلتانزول از مغولستان را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر ۵ بکزاد عبدالرحمن اف دارنده مدال برنز المپیک و جهان از ازبکستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. نخودی در این مرحله با واسیل میخایلوف از اوکراین کشتی می گیرد.

در وزن ۸۶ کیلوگرم حسن یزدانی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر مقابل ایوان ایچیزلی از مولداوی به برتری دست یافت. وی در دور سوم و مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۱۱ بر صفر سباستین جزیرزانسکی از لهستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. یزدانی در این مرحله به مصاف بوریس ماکویف دارنده مدال نقره جهان از اسلواکی می رود.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم امیرحسین زارع پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۳ بر صفر مقابل ژی وی دنگ دارنده مدال نقره و برنز جهان از چین پیروز شد. وی در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۱۰ بر صفر الکساندر خوتسیانیوسکی دارنده مدال برنز جهان از اوکراین را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. زارع در این دیدار به مصاف طاها آکگول قهرمان جهان و المپیک از ترکیه می رود.

در وزن ۷۰ کیلوگرم امیرمحمد یزدانی سر وزن نرسید و از دور رقابت ها کنار رفت.

مسابقات نیمه نهایی از ساعت ۱۹:۱۵ امروز برگزار می شود.

 

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی