امروز

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۴:۱۶ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، نوشاد عالمیان با پیروزی ارزشمند مقابل نفر ۱۹ رتبه بندی دنیا از ژاپن در مسابقات کانتندر کرواسی شگفتی آفرید.

به گزارش دریای ورزش“،  در جدول اصلی مسابقات تنیس روی میز کانتندر کرواسی از مرحله ۱/۱۶ پایانی این مسابقات، نوشاد عالمیان نفر ۴۹ رنکینگ دنیا در مصاف با یوکیا یودا از ژاپن دارنده رنکینگ ۱۹ دنیا با نتیجه ۳ بر ۲ به برتری دست یافت و به جمع ۱۶ بازیکن برتر این مسابقات صعود کرد.عالمیان باتوجه به رنکینگ جهانی خود از حضور در دور مقدماتی معاف بود و کار خود را از جدول اصلی مسابقات آغاز نمود.

نوشاد در این مسابقه ، گیم اول را با نتیجه نزدیک ۱۳ بر ۱۱ به حریف قدرتمند ژاپنی واگذار کرد. در گیم دوم بازی بسیار نزدیک پیش رفت و بازهم عالمیان در امتیازهای پایانی نتیجه را واگذار کرد و بازی با حساب ۱۲ بر ۱۰ به سود یوکیا یودا خاتمه یافت. در ادامه و درگیم سوم این بار ملی پوش تنیس روی میز ایران بود که توانست نتیجه را به سود خود رقم بزند و با حساب ۱۴ بر ۱۲ گیم سوم را به سود خود به پایان برساند. در گیم چهارم این بازی نوشاد عالمیان با سرویس های ویرانگر خود توانست با نتیجه ۱۱ بر ۷ بازی را به سود خود رقم بزند و بازی را به تساوی بکشاند.

در گیم سرنوشت ساز پنجم ، نوشاد توانست از همان ابتدا بازی را در دست بگیرد و مربی ژاپن را وادار به گرفتن وقت استراحت کرد. در ادامه یوکیا یودا دارنده مدال برنز دوبل جهان در سال ۲۰۲۰ و مدال طلای دوبل قهرمانی آسیا در سال ۲۰۲۱ از تمام تجربه ی خود استفاده کرد که بازی را به تساوی بکشاند اما نابغه ی تمام نشدنی پینگ پنگ ایران با حساب ۱۱ بر ۹ گیم پنجم را به نفع خود به پایان رساند و در مجموع ۳ بر ۲ پیروز این مسابقه ی حساس و نفسگیر شد.

عالمیان در مرحله ی ۱/۸ پایانی مسابقات کانتندر زاگرب باید با برنده روبرت گاردوس از اتریش و دودا از آلمان به رقابت بپردازد.

مسابقات آزاد جهانی (کانتندر ) کرواسی از ۵ تا ۱۱ تیرماه در شهر زاگرب در جریان است.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی