امروز

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۱:۱۹ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران پس از شکست برابر فولاد گفت که به بازیکنانش افتخار می‌کند.

به گزارش دریای ورزش“، محمدرضا مهاجری بعد از شکست یک بر صفر تیمش مقابل فولاد در نشست خبری اظهار داشت: باید به فولاد بابت برد تبریک بگویم و باید به بجه‌های خودم نیز افتخار کنم. وقتی ۳-۴ روز یک بار بازی می‌کنید ریکاوری مهم است مخصوصاً وقتی هفته گذشته روی زمین چمن مصنوعی بازی کرده‌ایم. مقابل فولاد باید کار را در نیمه اول تمام می‌کردیم, چون در این نیمه موقعیت‌های خوبی داشتیم. در نیمه دوم فولاد با توپ‌های بلند و ضربات ایستگاهی روی تیم ما فشار آورد و در ۱۰ دقیقه آخر نیز کارمان سخت شده بود.

وی ادامه داد: در هفته گذشته در ورزشگاه شهید وطنی بازی سختی مقابل تراکتور داشتیم و الان  ۴ روز بعد با فولاد بازی کردیم آن هم در حالی که حریف یک روز بیشتر از ما زمان داشت. با این حال در این بازی با غایبانی که داشتیم خوب کار کردیم.

مهاجری اظهار داشت: در این بازی دست‌مان بسته بود اما افتخار می‌کنم به بازیکنانم که با این بضاعت خوب کار کردیم. فولاد در این بازی یک ضربه درون چارچوب داشت که گل شد اما ما بارها موقعیت ایجاد کردیم و تعداد موقعیت‌های‌مان از فولاد بیشتر بود اما نتیجه برای فولاد رقم خورد. بعد از این بازی می‌رویم قوی‌تر کار می‌کنیم تا روز‌های خوبی برای ما برسد. به تیم داوری نیز خسته نباشید می‌گویم که روز خوبی را پشت سر گذاشت./ تسنیم

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی