امروز

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۵:۴۱ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، سعید نجاریان رئیس هیأت فوتبال شهرستان ساری و مدیرعامل باشگاه شهروند ساری به دیدار هادی ابراهیمی مدیرکل صدا و سیمای مرکز مازندران رفت.

 به گزارش دریای ورزش“، در این دیدار که عصر شنبه ۲۲ دی ماه ۹۷ در دفتر کار مدیرکل صدا و سیمای مرکز مازندران برگزار شد، سعید نجاریان مسائل و مشکلات پیش روی ورزش استان و به ویژه فوتبال را برای مدیرکل صدا وسیمای مازندران تبیین کرد.

عضو هیأت رئیسه سازمان لیگ فوتسال کشور حمایت صدا و سیما از ورزش را یکی از راه های کلیدی کاهش مشکلات و موانع پیش روی ورزشکاران استان مازندران دانست و افزود: مازندران همواره سرآمد استان های کشور در مقوله ورزش بوده و هست و تداوم این روند توجه و حمایت های جدی رسانه ملی را مطلبد.

نجاریان در این دیدار صمیمی همچنین پیشنهاد تهیه برنامه ی تخصصی فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی استان مازندران را مطرح و تصریح کرد: فوتبال مازندران با دارا بودن بیش از ۲ هزار تیم سازمان یافته در رده های مختلف نیازمند توجه جدی صدا و سیماست. نساجی مازندران در لیگ برتر فوتبال، شهروند ساری در لیگ برتر فوتسال، شهریار ساری در لیگ برتر فوتبال ساحلی، خونه به خونه در لیگ دسته اول فوتبال و استقلال ساری در لیگ برتر فوتسال بانوان با پشتوانه های مردمی بالا از سرمایه های اصلی ورزش استان محسوب می شوند که خلاء وجود برنامه ای تخصصی جهت پرداختن به آنها و سایر سرمایه های فوتبال استان به شدت احساس می شود.

دکتر هادی ابراهیمی مدیرکل صدا و سیمای مرکز مازندران نیز در این دیدار با بیان اینکه ورزش یکی از راه های معرفی فرهنگ والای مازنی به هموطنان و حتی مردم کشورهای مختلف دنیاست، اظهار داشت: مازندران از دیرباز مهد پرورش استعدادها و خواستگاه پهلوانان بزرگی بوده که توجه رسانه ملی به این مقوله مهم از وظایف ذاتی آن محسوب می شود.

وی با استقبال از پیشنهاد سعید نجاریان رئیس هیأت فوتبال ساری مبنی بر تهیه برنامه ی تخصصی فوتبال استان مازندران، قول هرگونه همکاری در این رابطه را داد و دستور تهیه برنامه مذکور را نیز صادر کرد.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی