امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۱:۱۸ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ارزش پیروزی در دربی هشتادونهم تهران را برای سرخپوشان بیش از سه امتیاز دانست.

به گزارش دریای ورزش“، برانکو ایوانکوویچ پس از برتری یک بر صفر شاگردانش مقابل تیم فوتبال استقلال در دربی ۸۹ اظهار داشت:  طبیعی است که بابت برد دربی خیلی خیلی خوشحال هستیم. این سه امتیاز بیش از سه امتیاز ارزش دارد. این بازی برای ما و هواداران‌مان بسیار بسیار مهم بوده و هست. از طرفی به دلیل موقعیت تیم‌ها در جدول، اهمیت بیشتری داشت و تقریباً می‌توانیم بگوییم که ما و استقلال در یک سطح بودیم، اما با این برد اختلاف‌مان را به پنج امتیاز رساندیم.

هدف ما این است که تا پایان فصل تمام بازی‌ها را ببریم
وی افزود:‌ بابت خواست، تمرکز و برد به بازیکنانم تبریک می‌گویم. از هواداران که در تمام مدت زمان بازی از ما حمایت کردند، تشکر می‌کنم. اطمینان دارم آنها تا پایان فصل همین‌طور از ما حمایت خواهند کرد تا امتیازات را جمع کنیم. همان‌طور که پیش از این هم گفتم، هدف ما این است که تا پایان فصل همه‌ی بازی‌ها را ببریم. البته کار راحتی نداریم، چون بلافاصله باید به مصاف پیکان برویم که نتیجه نامعلوم خواهد بود، اما می‌خواهیم با کسب برد مقابل پیکان، مهر تأییدی روی سه امتیازی بزنیم که از استقلال گرفتیم. بار دیگر به بازیکنانم و هواداران پرسپولیس این برد را تبریک می‌گویم.

اعتراض بازیکنان به بی‌عدالتی طبیعی است
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اعتراض‌های بازیکنان دو تیم به تیم داوری و اینکه چه صحبتی با بازیکنان خودش خواهد کرد تا به این حد اعتراض نکنند، گفت: آنها بازیکن هستند و شرایط خاصی دارند. فشار روی آنهاست و در زمین هم برای برد انگیزه دارند و طبیعی است بخواهند مقابل بی‌عدالتی اعتراض کنند. البته من فکر می‌کنم که عدم اعتماد به داوری‌ها باعث شدت گرفتن این اعتراض‌ها شده است.

می‌دانند شرکت در دربی چقدر مهم و پرمعناست
برانکو در واکنش به طرح این موضوع که مهدی شیری با تیم ناهماهنگ بود و ظاهراً جو اولین دربی روی عملکرد او تأثیر گذاشته بود، اظهار داشت: قبل از هر چیزی باید بگویم استقلال تیم خوبی دارد. آنها هم کیفیت لازم را دارند که کاری از پیش ببرند. استقلالی‌ها بازیکن خطرناکی به اسم ایسما داشتند. از طرفی طبیعی است که در تیم ما هم بازیکن جدید خودش را با تیم تطبیق بدهد و این اولین دربی شیری هم بود. همه می‌دانند شرکت در این مسابقه چقدر مهم و پرمعناست. همه‌ی این شرایط می‌تواند ترمز کوچکی برای او و همه بازیکنان داشته باشد. فکر می‌کنم دربی به لحاظ احساسی هم تأثیر خودش را داشت.

هنوز خیلی مانده است تا خودمان را قهرمان بدانیم
وی در واکنش به سؤالی مبنی بر اینکه بسیاری دربی ۸۹ را فینال لیگ می‌دانستند و آیا می‌توان پرسپولیس را با پیروزی مقابل استقلال قهرمان دانست یا لیگ همچنان ادامه دارد، گفت: بابت این سؤال تشکر می‌کنم. ما استقلال جدا شدیم، اما هنوز خیلی خیلی مانده است تا ما خودمان را قهرمان بدانیم. حتی یک ذره هم به پایان لیگ نزدیک نشده‌ایم. ما با تراکتورسازی و سپاهان بازی داریم و همین‌طور با پیکان و سایپا. واقعاً نمی‌توان گفت کدام بازی سخت‌تر از آن یکی است. در تمام این بازی‌ها جنگ خواهد بود تا پایان مسابقه و این را در نشست خبری قبل از بازی هم گفتم که برای اولین بار است که سه تیم مدعی بیش از ۳۱ امتیاز در نیم‌فصل اول گرفته‌اند. شاید در فصل‌های قبل ۶۰ امتیاز برای قهرمانی کافی بود، اما با توجه به امتیازاتی که تیم‌ها در این فصل گرفتند، باید بیش از ۶۰ امتیاز گرفت.

دربی به هر شکلی جذاب است و اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی دارد
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص عقب‌نشینی تیمش پس از گل برتری و اینکه آیا این عقب‌نشینی دستور تاکتیکی بود یا تیمش ناخودآگاه رو به دفاع کردن آورد، تصریح کرد: دربی شرایط خاص خودش را دارد. فلسفه کاری ما این است که وقتی گل اول را می‌زنیم، دنبال گل دوم باشیم نه اینکه بازی را ببندیم. البته تیم حریف هم اینجا مطرح است و روی روش بازی تأثیر می‌گذارد. در ۱۵ دقیقه اول نیمه دوم ما روی بازی کنترل داشتیم و موقعیت‌هایی هم خلق کردیم، اما نمی‌توان این انتظار را داشت که بازی در ۹۰ دقیقه در یک سطح فنی خوب باشد. دربی به هر شکلی جذاب است، اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی دارد، بازی مجهولی است، بازیکنان عصبی می‌شوند و تصمیمات غیرمنتظره می‌گیرند./ تسنیم

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی