امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۲:۴۸ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، سرمربی تیم والیبال کاله گفت: ۴-۵ سال بود که در مشهد موفق به کسب پیروزی نشده بودیم.

به گزارش دریای ورزش“، بهروز عطایی درمورد شرایط تیم والیبال کاله در رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور اظهار داشت: از روند کلی تیم در این دوره از رقابت‌های لیگ برتر رضایت دارم. شک ندارم رفته رفته به ثبات خواهیم رسید. ما تاکنون خیلی خوب بازی کرده‌ایم و تنها در دیدار مقابل شهرداری وارمین عملکرد بدی داشتیم. آن روز اصلاً روز ما نبود و نتیجه را واگذار کردیم.

وی ادامه داد: در بازی مقابل سپاهان که با نتیجه ۳ بر ۲ باختیم خیلی خوب بودیم. در این مسابقه کاملاً مسلط بودیم و حق‌مان شکست نبود. در دیدار با سپاهان تنها ۸ امتیاز بد بازی کردیم و در نهایت بازنده میدان شدیم. اشتباهات کوچکی داشتیم که در تلاش هستیم آنها را رفع کنیم. تیم شهداب در این هفته‌ها نشان داده عملکرد خوبی خارج از خانه‌اش دارد و ما را هم اذیت کرد.

سرمربی تیم والیبال کاله درخصوص دیدار با پیام در هفته گذشته و پیروزی مقابل این تیم خاطرنشان کرد: واقعیت این است که ما ۴-۵ سال بود که در مشهد به پیروزی نرسیده‌ بودیم، اما این بار توانستیم به هدف خود برسیم. خوشبختانه بازیکنان شرایط خوبی داشتند و توانستیم میزبان خود را شکست دهیم. خودمان تصور می‌کردیم بازی سخت‌تر مقابل پیام داشته باشیم، اما اینگونه نشد.

عطایی درمورد بازی هفته ششم مقابل پیکان به میزبانی آمل، گفت: ما و پیکان در جدول رده‌بندی نزدیک بهم قرار داریم. شرایط بازیکنان‌مان هم بسیار شبیه به هم است. بازی تیم‌های کاله و پیکان در سال‌ها اخیر همیشه جذاب بوده است. امیدوارم این بار هم شرایط اینگونه باشد و در نهایت ما بتوانیم نتیجه را به سود خود رقم بزنیم.

وی در مورد برگزاری انتخابات فدراسیون والیبال، عنوان کرد: به هر حال شرایط انتخابات فدراسیون خاص است. امیدوارم در نهایت فردی انتخاب شود که بتواند بیشترین کمک را به والیبال بکند. گزینه‌های خوبی در جمع نامزدها هستند و قطعاً شایسته‌ترین فرد انتخاب خواهد شد./ فارس

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی