امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۲:۲۴ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  فدراسیون جهانی والیبال «سعید معروف» را به‌عنوان بازیکن برتر این هفته از رقابت‌های والیبال جهان انتخاب کرد.

به گزارش دریای ورزش“، فدراسیون جهانی والیبال همچون هر هفته اقدام به معرفی بهترین بازیکن کرد و در این هفته ضمن انتخاب معروف، در توصیف پاسور تیم ملی ایران نوشت: سعید معروف برای یک دهه مغر متفکر تیم ملی والیبال ایران بوده وبه این کشور کمک کرده است تا در بین کشورهای نخبه والیبال جهان قرار گیرد.

او که در خانواده‌ای به شدت والیبال دوست پرورش یافته و حالا ۳۵ سال دارد، با گذر از گروه‌های سنی تیم والیبال ایران خود را به تیم ملی بزرگسالان رساند.

او به همراه تیم ایران در رقابت‌های قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا در سال ۲۰۰۳ و قهرمانی زیر ۲۰ سال آسیا در سال ۲۰۰۴ رتبه دوم را کسب کرد و در رقابت‌های قهرمانی زیر ۱۹ سال جهان در سال ۲۰۰۴ مدال برنز را به گردن آویخت.

ستاره تیم ملی والیبال ایران برای نخستین بار در سال ۲۰۱۵، به مدت نیم‌ فصل به تیم زنیت کازان پیوست و با این تیم، قهرمان سوپرلیگ روسیه شد و مدال لیگ قهرمانان والیبال اروپا را به گردن آویخت.

معروف سپس به ایران بازگشت و سه سال در کشور ماند و پس از آن، به تیم ایتالیایی «اِما ویلاس سیه‌نا» پیوست. این تنها فصلی بود که تیم سیه‌نا در لیگ سری‌ A ایتالیا حضور داشت.

پس از سقوط سیه‌نا در فصل ۱۹-۲۰۱۸ به دسته دوم سقوط کرد، معروف به بایک موتور پکن پیوست.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی