امروز

سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۰:۱۹ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، یک رسانه قطری به اشتباه مدافع ایرانی الریان و درخشش مدافع ایرانی السیلیه پرداخت.

به گزارش دریای ورزش“،  تیم فوتبال الریان شب گذشته با هدایت لوران بلان، سرمربی سرشناس فرانسوی دومین بازی اش در لیگ ستارگان را مقابل السیلیه انجام داد و با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد. این بازی به نوعی دربی ایرانی های قطر بود چون در این بازی رامین رضاییان اولین بازی اش را برای السیلیه انجام داد و خوش درخشید.

اما در مقابل شجاع خلیل زاده مدافع فصل گذشته پرسپولیس در ترکیب الریان حضور داشت و با یک اشتباه بزرگ دروازه خودی را باز کرد تا در نهایت تیمش با نتیجه ۲ بر صفر  شکست خورد.

نشریه «الشرق» امروز در گزارشی از این بازی به اشتباه بزرگ خلیل زاده و درخشش رضاییان پرداخت و نوشت: در این بازی بدون شک الریان به خاطر اشتباهات فردی باخت. اشتباه اول و بزرگ را لژیونر ایرانی شجاع خلیل زاده انجام داد و به اشتباه دروازه خودشان را باز کرد. دومین گل السیلیه هم با اشتباه دیگر مدافع الریان از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.

اما در مقابل السیلیه می توانست به گل سوم بوسیله لژیونر جدید ایرانی اش رامین رضاییان برسد. در این بازی رضاییان از روی نقطه کاشته یک ضربه زیبا زد که با واکنش دروازه بان الریان همراه بود وگرنه السیلیه می توانست با نتیجه ۳ بر صفر برنده بازی باشد.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی