امروز

سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲

  ساعت

۰۹:۲۲ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  حسن یزدانی قهرمان گرانقدر کشتی آزاد کشورمان با رأی کشتی گیران حاضر در رقابت های جهانی نروژ به مدت ۴ سال به عضویت کمیسیون ورزشکاران اتحادیه جهانی کشتی درآمد.

به گزارش دریای ورزش“،  انتخابات کمیسیون ورزشکاران اتحادیه جهانی کشتی در جریان رقابت های جهانی در شهر اسلو کشور نروژ برگزار شد.

فدراسیون کشتی حسن یزدانی دارنده مدال های طلا و نقره المپیک و طلا، نقره و برنز جهان را بعنوان نماینده کشورمان در این انتخابات معرفی کرد که این کشتی گیر پرافتخار و گرانقدر کشورمان با رأی کشتی گیران حاضر در رقابت های جهانی نروژ برای چهار سال بعنوان عضو جدید این کمیسیون انتخاب شد.

تاماس لورینچ از مجارستان در کشتی فرنگی، یویی سوساکی از ژاپن در کشتی زنان، آرسن جلفالکیان از ارمنستان در کشتی فرنگی، لمار لیسی از کاستاریکا در کشتی آزاد ، بلیسینگ ابورودودو از نیجریه در کشتی زنان و جسیکا لاورس مک بین در کشتی زنان از استرالیا بعنوان دیگر اعضای این کمیسیون انتخاب شدند.

کمیسیون ورزشکاران اتحادیه جهانی کشتی از سال ۲۰۱۳ و به منظور محافظت از حقوق و منافع کلیه ورزشکاران سبک های المپیکی اتحادیه جهانی کشتی راه اندازی شده است و در دو دوره قبل حمید سوریان و کمیل قاسمی عضو کمیسیون ورزشکاران اتحادیه جهانی کشتی بودند.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی