امروز

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۵:۵۰ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران به شدت از قضاوت حسین زیاری در دیدار تیمش مقابل پیکان انتقاد کرد.

 به گزارش دریای ورزش“، وحید فاضلی پس از شکست ۲ بر یک نساجی مازندران مقابل پیکان اظهار داشت: ما امروز به داور باختیم و امیدوارم او و کسانی که این داوران را انتخاب می‌کنند، شهامت عذرخواهی داشته باشند. داور کمر نساجی را شکست. این تیم هوادار دارد. داور مسابقه دو پنالتی و یک گل سالم ما را نگرفت و نمی‌دانم باید چگونه موقعیت بسازیم. بازیکنان ما دقت لازم را نداشتند و از چند فرصت تک به تک با دروازه‌بان حریف استفاده نکردند. بعد هم شرایط اینگونه می‌شود.

«زیاری را تا عمر دارم نمی‌بخشم.»، وی با انتقاد شدید از داور مسابقه تصریح کرد: پیش‌تر گفتم مربیان جوان را با اشتباه داوری نسوزانید. من می‌نویسم و امضا می‌کنم که داور دو پنالتی و یک گل سالم ما را نگرفت. زیاری به چه کسی پاسخ می‌دهد؟ او می‌تواند شب راحت بخوابد؟ زیاری با زندگی یک تیم و یک سرمربی جوان بازی کرده و وقتی این را به خودش گفتم، خندید!برای فوتبال متأسفم که چنین شخصیت‌هایی در آن حضور دارند. بازی باید ۴ بر صفر (به سود نساجی) می‌شد، اما پیکان ۲ بر یک بُرد.

سرمربی نساجی مازندران با اشاره به آینده کاری خود در این باشگاه گفت: اگر زیاری! اگر کمی انسانیت در شما وجود دارد، از مردم عذرخواهی کنید. ما را که سوزاندید. از سوی مدیران باشگاه با من صحبتی نشده، اما به لطف داوران در پنج بازی گذشته تنها یک امتیاز گرفتیم. بازی با تراکتور آن اتفاقات افتاد و بعد اینگونه سر ما را به راحتی بریدند. نمی‌دانم آنها دنبال چه چیزی هستند و همیشه هم می‌گوییم این اشتباهات سهوی است. امیدوارم اینگونه باشد.

فاضلی در مورد درگیری لفظی‌اش با تارتار بیان کرد: مشکلی نبود و از یکدیگر عذرخواهی کردیم.

 

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی