امروز

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۶:۳۳ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت:من به هواداران نساجی حق می دهم ولی امروز بیش از ۵۰۰ پاس دادیم.

به گزارش دریای ورزش“، وحید فاضلی در نشست خبری بعد از بازی با نفت آبادان اظهار داشت: همانطور که همه دیدیم ۷۰ درصد مالکیت بازی در اختیار ما بود و اگر آنها یک شوت زدند ما ۵ موقعیت صد در صد داشتیم و یک پنالتی ما هم گل نشد. من به هواداران نساجی حق می دهم ولی امروز بیش از ۵۰۰ پاس دادیم.

وی افزود: به شرف بازیکنانم درود می‌فرستم، چون آنها خیلی زحمت کشیدند و مقابل تیم دوم جدول بازی می‌کردند. یکی به من بگوید تیم حریف چند شوت به سمت دروازه ما زد؟ من فرد بی تجربه‌ای نیستم و از این روزها زیاد دیده‌ام ولی توان بازیکنان ما همین است. البته این توان کم هم نیست.

سرمربی تیم فوتبال نساجی عنوان کرد: این تیم ۲۰ هفته زمان دارد، شما ببینید نساجی سال گذشته در ۱۰ هفته آخر چه شرایطی داشت و اگر آن نتایج را نمی‌گرفت چه اتفاقی برای این تیم‌می‌افتاد. باید به این بازیکنان زمان داد و شما می‌توانید به شکل بازی تیم ما دقت کنید. البته من به هواداران حق می‌دهم اما دوست دارم ایین مسابقه را منصفانه نگاه کنید.

وی ادامه داد: در بازی با نفت آبادان موقعیت‌هایی داشتیم که از داخل ۶ قدم نزدیم.یک پنالتی هم خراب کردیم. شما به برنامه نساجی نگاه کنید که هر ۵ روز  بازی داریم و بازیکنان ما حتی از نظر روحی هم ریکاوری نیم‌شود. متاسفانه فدراسیون فوتبال در برنامه ریزی به نساجی ضربه زد. داوری بازی گذشته را هم که همه دیدید.

فاضلی ادامه داد: می گویند زیاری داور بازی قبل ۴ جلسه محروم شده است. فرض کنید یک تیمی در حال حمله است و یک بازیکن ذخیره از بیرون می‌آید و موقعیت آنها را خراب می‌کند و نمی‌گذارد تیم حریف گل بزند. به نظر شما این بازیکن مستحق چند جلسه محرومیت است؟ آقای زیاری ۳ موقعیت تیم ما را گرفت و فقط ۴ جلسه محروم شده است. جواب گریه بازیکن تیم من را چه کسی می‌دهد؟ به خاطر این اشتباه یک تیم وارد بحران شده است.

سرمربی نساجی خاطرنشان کرد: حرف‌های من در مورد بیرون از فوتبال است و دیگر نمی‌دانم چه کاری باید انجام بدهم. از نظر فنی کار می‌کنیم و تیم در حال شرد است. آنهایی که انصاف داشته باشند همه چیز را می‌بینند و آنهایی هم که انصاف نداشته باشند باز هم به آنها حق می‌دهم. روز گذشته گفتم حال مردم بد است ولی بازیکنانم واقعا خوب کار کردند و زحمت کشیدند اما فشار روی آنها است.

وی ادامه داد: شما به تیم‌های پایتخت و ۱۰۰ میلیاردی در هر بازی ۲-۳ بازی یک گل می‌زنند. من به هواداران حق می‌دهم ولی این بازیکنان باید حمایت شوند. آنها جنگیدند. شاید نباید این حرف را بزنم ولیی حامد شیری در رختکن گریه می‌کرد. باید پشت این بازیکنان بود. من دفعه سومم است که آمدم و رفتم ولی این بازیکنان می‌مانند.

فاضلی در خصوص اینکه دلیل عدم گلزنی تیمش عنوان کرد: قطعا مسائل روانی است چون اگر مشکل بدنی باشد خلق موقعیت نمی‌کنیم. ضربات آخر کار هر بازیکنی نیست. شما ببینید قیمت بازیکنانی که خوب ضربه آخر را می‌زنند چه قیمتی دارند.

وی در خصوص اینکه نساجی بازیکن زننده ضربه آخر داشت اما او را رد کردند گفت: بله، البته باید در موردش بعدا مفصل حرف زد. ما بازیکنان دیگری هم داشتیم که در حال جذبشان بودیم ولی زمان را از دست داده بودیم. روح‌الله باقری با خودم صحبت کرد ولی گفت اگر سپاهان به نروم به نساجی می‌آیم.متاسفانه زمان از دست رفت و کار از کار گذشت. من خیلی چیزها را نمی‌توانم بگویم، من تمام هجمه‌ها را قبول می‌کنم ولی کسی را خراب نمیکنم. این را هم بدانید مدیریت و مالک این باشگاه هر آنچه کادر فنی خواسته فراهم کرده است.

سرمربی نساجی در خصوص اینکه با این اوصاف کسی نمی‌ماند که مقصر باشد گفت: من هیچ چیزی نمی‌گویم.من می‌دانم هوادار گریه می‌کند ولی الان کاری نمی‌توانم انجام بدهم.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی