امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۳:۲۰ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  با انصراف یکی از کاندیدای هیات تنیس روی میز مازندران، حبیب نژاد بعنوان تنها کاندیدای این انتخابات با ۱۵ رای اعضای مجمع ، بعنوان رئیس هیات تنیس روی میز انتخاب شد.

به گزارش دریای ورزش“،  با حضور رئیس فدراسیون تنیس روی میز ، مدیرکل ورزش و جوانان مازندران و دیگر اعضای مجمع تنیس روی میز استان، انتخابات مجمع برگزار و رئیس این هیات انتخاب شد.

مجمع انتخابات هیات تنیس روی میز مازندران با حضور اعضای مجمع در سالن شهید زرهون اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد و رضا حبیب نژاد شانی برای ۴ سال بعنوان رئیس این هیات انتخاب شد.

یاسر شیرافکن دیگر کاندیدای حاضر ، قبل از انتخابات انصراف خود را اعلام کرد.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز در این مجمع ضمن تشکر از همه ی اعضای حاضر و تلاش های اداره کل ورزش و جوانان در برگزاری این انتخابات گفت : مازندران نه تنها در تنیس روی میز بلکه در ورزش کشور نیز جایگاه قابل احترام دارد.

مهرداد علی قارداشی در ادامه نقش باشگاه ها را در تربیت و آموزش ورزشکاران حائز اهمیت دانست افزود؛ باید از نیما و نوشاد عالمیان که افتخارات بزرگی در مسیر کسب سهمیه برای کشور کسب کردند تشکر کنم و امیدوارم با توجه به قهرمانانی که مازندران دارد ، شاهد افزایش سهم این استان در تیم های ملی باشیم.

وی با تمجید از وفاق و همدلی که در اعضای مجمع ، پیشکسوتان ، مربیان و ورزشکاران مازندران وجود دارد خطاب به رئیس جدید هیات تنیس روی میز گفت : با توجه به اعتماد مجمع تنیس روی میز باید با عملکرد مناسب پاسخگوی این اعتماد باشید.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران نیز با اشاره به سبقه و کارنامه مازندران در تنیس روی میز گفت : امیدواریم تلاش های موثر همه ی اعضا و رئیس جدید هیات تنیس روی میز منجر به توسعه این رشته ورزشی گردد.

دکتر رنگرز رای حداکثری مجمع انتخابات به آقای حبیب نژاد را مسئولیت سنگین و امانتی دانست که می توان با اجماع ، همدلی و خرد جمعی و استفاده از ظرفیت همه افراد پاسخگوی این اعتماد مجمع انتخابات بود و افزود؛ امیدواریم تجربیات رئیس هیات برای رشد تنیس روی میز مازندران بکارگیری شود.

وی در ادامه با تاکید بر برنامه ریزی برای پیشرفت تنیس روی میز استان بیان داشت؛ برنامه محوری شرط پویایی و جلوگیری از روزمرگی است و با توجه به عقبه دانشگاهی آقای حبیب نژاد و اتصال تنیس روی میز با دانشگاه می توانیم شاهد توسعه این رشته ورزشی باشیم.

رنگرز با اشاره به ظرفیت های عظیم مازندران در ورزش از رئیس فدراسیون درخواست کرد؛ این استان را بعنوان پایلوت فنی قرار دهند و با توجه باینکه یکی از افق های ۱۴۰۰ در ورزش مازندران میزبانی اردوهای تیم ملی است ، برای برگزاری اردوهای تیم های ملی در استان هم اعلام آمادگی کرد.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود ایجاد خانه های تخصصی برای ورزش تنیس روی میز را یکی از مطالبات بحق ورزشکاران دانست و گفت : توسعه تنیس روی میز بانوان در استان نیز ضروری است و باید مورد توجه قرار گیرد.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی