امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۹:۱۹ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،   مصاف گل ریحان و رایکا بابل جذاب و تماشایی بود. این یک بازی پر افت و خیز بود. ابتدا رایکا بازی را یک بر صفر پیش افتاد. در ادامه نتیجه دو بر یک به سود گل ریحان شد. اما نتیجه پایانی این بود. ۳-۲ به سود رایکا.

به گزارش دریای ورزش“،  گل ریحان اگر چه شانس بسیار کمی برای ماندن در جدول بازی ها دارد اما دوست ندارد در هیچ مسابقه ای از پیش بازنده باشد. با این حال ابتدا تیم میهمان بود که به گل رسید. ضربه ی امیر محمد منصف در دقیقه ی ۴۴ بازی موجب شد نیمه ی نخست بازی یک بر صفر به سود تیم رایکا خاتمه یابد.

شاگردان محمود شافعی در نیمه ی دوم بهتر از میهمان بازی کردند. با گذشت دقایق کمی از نیمه ی دوم تیم گل ریحان به گل تساوی دست یافت. ادریس کوچکی در دقیقه ی ۵۵ بازی گل تساوی را به ثمر رساند. گل ریحان با زدن این گل از نظر روحی و روانی شرایط بهتری پیدا کرد و به حملات خود ادامه داد تا به گل دوم و برتری دست یافت. در حالی که می رفت این بازی با نتیجه ی مساوی دو بر یک به سود تیم گل ریحان خاتمه یابد حسین رسولی برای تیم رایکا گل زد و بازی را به تساوی کشاند. این گل در دقیقه ی ۸۹ بازی به ثمر رسید. این پایان ماجرا نبود. رایکا بعد از گل حسین رسولی گل برتری را هم به ثمر رساند تا شمار امتیازاتش به عدد ۳۳ برسد. گل سوم تیم رایکا در این بازی را جواد غلامی به ثمر رساند. در دقیقه ی ۳+۹۰

گل ریحان با این شکست ۱۸ امتیازی باقی ماند و بی تعارف امیدهایش برای ماندن در جدول بازی ها اندک است اما شایسته ی تحسین است که با وجود این شرایط در برابر حریفان با انگیزه بازی می کند. تیم رایکا هم با پیروزی ۳۳ امتیازی شد و شرایط بسیاری خوبی برای ماندن در جدول بازی ها پیدا کرد و حتی می تواند در هفته های آتی از نیمه ی پایین جدول جدا شود.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی