امروز

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۶:۰۵ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  علی احمدی و علیرضا نادعلیان با کسب ۲ مدال طلا و نقره در مسابقات بین المللی جام فجر، جمع مدال مازندران را در گروه مردان به ۵ رساندند.

به گزارش دریای ورزش“،   رقابت‌های روز دوم از سی‌و‌یکمین دوره مسابقات بین‌المللی تکواندو جام فجر در گروه مردان، (شنبه – ۲۴ مهرماه) در هتل “پارسیان استقلال” در ۴ وزن زوج  در تهران پیگیری شد و مردان تکواندوکاران مازندران یک طلا و نقره در وزن ۸۷+ کیلوگرم کسب کردند تا جمع مدال مازندران در گروه مردان به  ۵ مدال رنگارنگ از این رویداد برسد.

این دوره از رقابت‌ها با حضور ۱۷۱ تکواندوکار از ۹ کشور ایران، ارمنستان، افغانستان، پاکستان، ترکیه، روسیه، عراق، لبنان و هند و در هشت وزن ۵۴-، ۵۸-، ۶۳-، ۶۸-، ۷۴-، ۸۰-، ۸۷- و ۸۷+ کیلوگرم پیگیری می‌شود.

با پیگیری مبارزات اوزان فرد ۵۴-، ۶۳-، ۷۴- و ۸۷- کیلوگرم مازندران یک طلا توسط دانیال بزرگی و یک برنز توسط امیررضا صادقیان را در وزن ۷۴- کیلوگرم بدست آورد و حسن بشیری در وزن ۸۷- کیلوگرم مدال برنز کسب کرد.

در دومین و آخرین روز این رویداد بین‌المللی تکواندوکاران اوزان ۵۸-، ۶۸-، ۸۰- و ۸۷+ کیلوگرم به مصاف یکدیگر رفتند .

تکواندو مازندران در وزن ۸۷+ کیلوگرم ۲ فینالیست داشت ، علی احمدی و علیرضا نادعلیان هر ۲ جویباری به شیاپ جانگ رفتند برای رسیدن به قهرمانی این رویداد مبارزه کردند و در نهایت علی احمدی به گردن آویز طلا رسید و علیرضا نادعلیان نایب قهرمان این رویداد شد.

در نهایت مردان تکواندوکار مازندران ۲ طلا، یک نقره و ۲ برنز از سی و یکمین دوره مسابقات بین المللی جام فجر کسب کردند. دانیال بزرگی عنوان بازیکن برتر این دوره از رقابتها را بدست آورد.

همچنین دانیال بزرگی یک طلا جام فجر و یک برنز از جام باشگاه های آسیا و علیرضا نادعلیان یک طلا از جام باشگاه های  آسیا و یک نقره از جام فجر را کسب کردند تا الان بیشترین امیتاز را به سبد المپیکی خود افزودند.

اسماعیل اسماعیل پور تنها مربی در کنار تکواندوکاران استان بود و فردین علی نژاد داور مازندرانی درجه ۳ در این مسابقات قضاوت میکرد.

گفتنی است، در بخش بانوان مازندران به ۲ طلا، ۲ نقره و ۴ برنز از رقابتهای بین المللی دست یافت. از فردا به مدت ۴ روز مسابقات اپن آسیا پیگیری می شود که بازهم مازندران نمایندگانی را در این مسابقات خواهد داشت .

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی