امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۴:۵۹ بعد از ظهر

سایز متن   /

به گزارش دریای ورزش“،  مازندرانی ها که در بسیاری از ورزش های پرهوادار و المپیکی مانند کشتی، فوتبال، وزنه برداری، تکواندو، شمشیربازی، پینگ پنگ، کبدی، شطرنج و… با تعداد زیاد ورزشکاران در رشته های مختلف زبان زد سایر استان های کشور هستند، اینبار توانستند تیم ملی والیبال را با حضور ۴ ملی پوش فتح کنند و بار دیگر نشان دهند مازندران قدرت بلامنازع در بین استان های ورزشی کشور است.

این روند رو به رشد که در سال های اخیر سرعت چشمگیری پیدا کرده است بی شک مدیون مدیریت درست ورزش استان و در راس آن اداره کل ورزش و جوانان استان است.

هرچند نمیتوان از سرعت گرفتن پیشرفت چشمگیر ورزش همیشه سرافراز مازندران گفت و از استاندار ورزشی این استان سخن نگفت، استانداری که با رنسانسی عظیم در ساخت ورزشگاه ها و سالن های جدید و بازسازی و تجهیز سالن های قدیمی استان، با ایجاد بستر های لازم کمک شایانی به شکوفایی استعداد های ورزشی مازندران کرد.

اداره ورزش و جوانان استان در سال های اخیر توانسته روند رو به رشد خود را همواره حفظ کند و با توسعه ورزش قهرمانی و همگانی درصد بیشتری از مردم استان را در ورزش قهرمانی پرورش و در ورزش همگانی جذب کند.

هرچند با ورود کرونا به کشور مدتیست که خبری از جشنواره های ورزشی و پیاده روی های گسترده با خیل عظیم جمعیت نیست، ولی در سال های اخیر مازندران همواره با پخش زنده پیاده روی ها و جشنواره های ورزشی از طریق صدا و سیما مهمان خانه های هموطنان در سایر استان ها بود.

حال باید منتظر ماند و دید در استانه المپیک مازندرانی ها در چند تیم ملی دیگر با حضور حداکثری خود به فتح الفتوحات خود بیفزایند.

نویسنده : شایان کیانوش

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی