امروز

سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲

  ساعت

۱۷:۳۱ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  رحمان عموزاد گفت: هدفم موفقیت در رقابت های جهانی است و تمرکزم کامل روی این رقابت ها است.

به گزارش دریای ورزش“،  رحمان عموزاد عضو تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در وزن ۶۱ کیلوگرم  در خصوص اردوهایی که برای مسابقات جهانی نروژ در حال برگزاری است گفت: اردوهای بسیار خوبی را برگزار کردیم. در کنار کادر فنی همه تمرین می‌کنند و امیدواریم که تمامی ملی پوشان بتوانند مدال‌های خوش رنگی را کسب کرده و دل مردم را شاد کنند.

وی ادامه داد: در خصوص تمریناتم باید بگویم که کلاً در اختیار مربیان هستیم و مربیان خودشان روی نقاط ضعف و قوت ما کار می‌کند تا در مسابقات جهانی هیچ گونه اشتباهی نداشته باشیم.
عموزاد در خصوص چرخه ی انتخابی تیم ملی گفت: بسیار خوشحالم که چرخه ی انتخابی تیم ملی اجرا می شود، چرا که این چرخه به من که یک کشتی گیر جوان هستم اجازه داد که حتی برای حضور در رقابت های المپیک نیز مسابقه بدهم و بتوانم برای رقابت های جهانی نیز انتخاب شوم.
وی ادامه داد: بهرحال اجرای چرخه ی انتخابی این فرصت را به همه ی کسانی که مدعی پوشیدن دوبنده تیم ملی هستند می دهد تا با عملکرد خود بتوانند به هدفشان برسند.
دارنده مدال طلای جوانان جهان در خصوص حضورش در رقابت های جهانی بزرگسالان در کشور نروژ گفت: تمام سعی و تلاش خودم را می کنم که بتوانم بهترین نتیجه را بگیرم و خوشرنگ‌ترین مدال را از آن خود کنم.
وی در خصوص مربیان جوان و سازنده که در تمرینات تیم ملی حضور دارند گفت: حضور آنها انگیزه می‌شود برای خودشان که بتوانند برای پیشرفت کشتی تمام تلاش خود را بکنند و بتوانند این تجربیات را به شهرهای خود ببرند و در آنجا کشتی‌گیران بیشتری را پرورش بدهد و برای پیشرفت و به روزرسانی کشتی کمک بکند.
نماینده وزن ۶۱ کیلوگرم کشورمان در رقابت های جهانی نروژ در خصوص لیگ برتر کشتی گفت: قرار است این مسابقات بعد از رقابت های جهانی برگزار شود. برای من اولویت کسب موفقیت در رقابت های جهانی است و تمرکزم روی این مسابقات است. هنوز با هیچ تیم قرارداد نبسته ام و معلوم هم نیست که در لیگ کشتی بگیرم. البته بستگی به نتیجه مسابقات جهانی دارد اگر در این مسابقات بتوانم مدال بگیرم حتماً فکری برای حضور در لیگ هم خواهم کرد.
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی