امروز

پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۱:۲۲ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  مدعی وزن ۶۱ کیلوگرم کشتی آزاد تاکید کرد که بعد از دو سال دوری از کشتی، در مسابقات ارتش‌های جهان و قهرمان کشوری به عنوان دومی رسیده است.

 به گزارش دریای ورزش“،  محمدباقر یخکشی در خصوص حضورش در جام بین‌المللی یاشاردوغو اظهار داشت: تمرینات خوبی انجام داده‌ام، قرار است در ترکیه کشتی بگیرم که امیدوارم آنجا شرایط خوبی داشته باشم.این کشتی‌‌گیر که در فینال مسابقات قهرمان کشوری مغلوب داریوش حضرتقلی‌زاده شد، در مورد این مبارزه تصریح کرد: به اشتباه خودم باختم. نتیجه ۴-۳ به سود من بود و چند ثانیه به پایان کشتی مانده بود. حریف داشت روی پل می‌رفت، اما اشتباه کردم و اصلا نفهمیدم چه شد که امتیاز از دست دادم و کشتی با نتیجه ۴-۵ به پایان رسید. البته که حضرتقلی‌زاده کشتی‌گیر خوبی است و به او این قهرمانی را تبریک می‌گویم و امیدوار هستم که با دست پر و طلای آسیا مسابقات قهرمانی آسیا در مغولستان را تمام کند.

یخکشی که در سال ۲۰۱۸ ملی‌پوش بزرگسالان در جهانی بوداپست بود و سال ۲۰۱۹ نیز به امیدهای جهان رفت، با اشاره به دوری نسبتا طولانی مدتش از کشتی، خاطرنشان کرد: بعد از سال ۲۰۱۹، به خدمت سربازی رفتم و بعد هم که کرونا پیش آمد، عملا من نزدیک به دو سال در هیچ مسابقه‌ای شرکت نکردم. بعد از دو سال دوری از تشک، مسابقات ارتش‌های جهان که آنجا دوم شدم، برای من محک خوبی بود و در ادامه هم در مسابقات کشوری حضور پیدا کردم.

این کشتی‌گیر مازندرانی که به تازگی متاهل شده است، مسابقات قهرمان کشوری امسال را از نظر کمی و کیفی بسیار سطح بالا توصیف کرد و گفت: من هیچ سالی مسابقات کشوری را این همه سنگین و فشرده ندیده بودم. سطحش واقعا بالا بود، در وزن ما همه مدعیان حضور داشتند و کسی غایب نبود، خوب و بد همه روی تشک رفتند و ۴۱ نفر در ۶۱ کیلو وزن‌کشی کرده بودند. امیدوارم در ادامه چرخه انتخابی تیم ملی بتوانم بهترین عملکرد را داشته باشم و به دوبنده تیم ملی برسم. / تسنیم

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی