امروز

پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۲:۲۴ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، نمایندگان اوزان ۷۲ و ۸۲ کیلوگرم کشورمان با برتری مقابل حریفان راهی دیدار نهایی مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در چین شدند.

به گزارش دریای ورزش“، روز دوم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان آسیا از صبح امروز در چین آغاز شده است که نمایندگان کشورمان در ۵ وزن دوم به مصاف حریفانشان رفتند که محمدرضا گرایی و سعید عبدولیدر اوزان ۷۲ و ۸۲ کیلوگرم با برتری مقابل رقیبان جواز حضور در فینال مسابقات را کسب کردند.

* نتایج کشتی‌گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۶۰ کیلوگرم مهرداد مردانی در دور نخست در یک کشتی نزدیک با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل کنچیرو فومیتا، قهرمان سال ۲۰۱۷ جهان از ژاپن مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد مقابل حریفی از کره شمالی، مردانی از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن ۶۷ کیلوگرم حامد تاب در دور اول با نتیجه ۸ بر صفر نورگازی آسانگولوف، دارنده مدال برنز آسیا از قرقیزستان را مغلوب کرد، اما در دور دوم مقابل میرجان شرماخانبت، دارنده مدال برنز جهان از قزاقستان با نتیجه ۷ بر ۵ مغلوب شد که با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال باشد، وی شانس ادامه کار برای کسب مدال برنز را بدست آورد. تاب در گروه بازنده‌ها ابتدا به مصاف ژانگ از چین می‌رود که در صورت پیروزی در دیدار رده‌بندی با عبدالکریم حسن از سوریه دیدار خواهد کرد.

در وزن ۷۲ کیلوگرم محمدرضا گرایی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر مقابل آرامواردانیان، دارنده مدال برنز آسیا از ازبکستان به پیروزی دست یافت و به مرحله نیمه نهایی رفت. وی در این مرحله با نتیجه ۹ بر ۳ از سد دمیو ژاداریف، دارنده مدال نقره جهان از قزاقستان گذشت و راهی دیدار فینال شد. گرایی برای کسب مدال طلا به مصاف هوجان ژانگ از چین می‌رود.

در وزن ۸۲ کیلوگرم سعید عبدولی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر از سد ماخاتیریژیپوف، قهرمان آسیا از قزاقستان گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل جالگاسبای بردیموراتوف از ازبکستان با نتیجه ۱۰ بر صفر به برتری رسید و به دیدار فینال راه یافت.

در وزن ۹۷ کیلوگرم مهدی علیاری در دور نخست با نتیجه ۸ بر صفر یوتا نارا از ژاپن را شکست داد. وی در دور بعد مقابل چنگ هائو چن از چین تایپه با نتیجه ۹ بر صفر پیروز و راهی مرحله نیمه نهایی شد، اما در این مرحله مقابل اوزور ژوزوپبکوف، دارنده مدال برنز بازی های آسیایی از قرقیزستان با نتیجه ۷ بر ۵ مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی