امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۷:۳۴ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، حسن رنگرز سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: بعنوان یک کوچکتر در کشتی کشور و برای ادای دین به این ورزش پای به میدان گذاشته ام.

به گزارش دریای ورزش“، حسن رنگرز در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی، مطالبی را به شرح زیر بیان کرد.

خدا را شاکرم که این توفیق را دارم که به عنوان یک عضو کوچک از جامعه ی کشتی بعنوان خادم در خدمت این عزیزان هستم.
دو سال مأموریت بنده در ورزش استان مازندران امروز به پایان رسید و جا دارد از حمایت های موثر دکتر سجادی وزیر ورزش و جوانان و همراهی صمیمانه دکتر حسینی پور استاندار مازندران قدردانی کنم.
امیدوار هستم که مردم نجیب استان مازندران دو سال نوکری بنده را بعنوان کوچکترین عضو جامعه بزرگ ورزش استان پذیرا باشند و برای عزیزی که مسئولیت مدیرکل ورزش و جوانان مازندران بعنوان استان برترکشور در ورزش عهده دار می شود، آرزوی موفقیت دارم.
باورم این بود و هست که هرچه داریم از کشتی است و همه ی ما به کشتی دین داریم و هرجایی که کشتی به وجود ما نیاز دارد بایستی بعنوان یک سرباز و یک خادم هرآنچه داریم در طبق اخلاص بگذاریم و درخدمت باشیم.
جا دارد صمیمانه از همه ی خدمات و افتخارات بی نظیر آقای محمد بنا تقدیر و تشکر کنم. در چند روز گذشته خیلی تلاش کردم بعنوان شاگرد ایشان خدمت برسم و کسب رخصت بکنم و از همین جا هم کسب رخصت می کنم و امیدوارم که زمینه بازگشت ایشان در کوتاه ترین زمان ممکن فراهم شود و قطعا بنده امانت دار این مهم خواهم بود و هرموقع که ایشان اراده کردند قدمشان را بعنوان بزرگ کشتی فرنگی روی چشم خواهم گذاشت و از ایشان تقاضا دارم که مجموعه ی کشتی فرنگی را از تجارب گرانبها و مشاوره های خود بی نصیب نکنند و منت ایشان را می کشیم و می دانم که قلب ایشان برای کشتی می تپد و ما هم بعنوان یک شاگرد راه ایشان را ادامه خواهیم داد.
از علیرضا دبیر رئیس فدراسیون و حمید سوریان اسطوره ی کشتی فرنگی ایران صمیمانه قدردانی می کنم که این فرصت مغتنم را برای کوچترین عضو از خانواده بزرگ کشتی فرنگی فراهم کردند و امیدوارم که در بضاعت خودم ادای دین کنم و با کمک خانواده خوب کشتی فرنگی کشور بتوانیم اتفاقات قشنگ را برای کشتی ایران رقم بزنیم و از همه ی خوب مردم کشورم التماس دعا دارم.
به هر شکل بنده بایستی روزهای آتی شرایط تغییر و تحول را در ورزش استان مازندران فراهم کنم و طبیعی است که چند روزی را درگیر خواهم بود، ولی با توجه به اینکه رقابت های امیدهای جهان را در پیش داریم با فوریت کار را دنبال کرده و تا پایان هفته جاری اولین اردوی تیم فرنگی امید را برگزار می کنیم و با توجه به ضیق وقت دو اردو را به لحاظ فنی می توانیم برگزار کنیم و امیدواریم حضور شایسته ای را در این رقابت ها به مانند دو سال اخیر داشته باشیم.
از همه ی مردم خوب مازندران و همه ی کسانی که همکاری با من داشتند چه در اداره کل و هیئت های ورزشی و ورزشکاران صمیمانه قدردانی می کنم و هرآنچیزی که اتفاق افتاد که خوب بود ماحصل تلاش این عزیزان بود و اگر هم قصوری بود متوجه بنده بوده است و از همه حلالیت می طلبم.

 

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی