امروز

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۹:۵۳ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، تیم فوتبال شهدای بابلسر در هفته بیست و یکم لیگ دسته دوم فوتبال کشور به تساوی برابر مهمانش بعثت کرمانشاه رضایت داد.

 به گزارش دریای ورزش“،  شهدای بابلسر درورزشگاه سردار شهید علیزاده با وجود برتری در طول مسابقه به تساوی ۲-۲ بسنده کرد.دو تیم در حالی برابر هم قرار گرفتند که امتیازگیری در این بازی با توجه به جایگاه هر دو تیم در جدول رده بندی مسابقات از اهمیت بالایی برخوردار بود.

تیم شهدای بابلسر که با قرار گرفتن در رده یازدهم جدول همچنان خطر سقوط را احساس می‌کند، خیلی زود و در دقیقه ۸ بازی روی یک ضربه ایستگاهی توسط کریم غراوی به گل دست یافت.

محمد سهرابی نژاد مدافع کرمانشاه که با دست مانع دستیابی بابلسر به گل شده بود، با کارت قرمز داور مواجه شد تا به دنبال آن شهدای بابلسر به گل اول بازی دست یابد.

نیمه نخست بازی با یک گل به سود شاگردان محمد قربانیان در تیم شهدای بابلسر خاتمه یافت.

با شروع نیمه دوم این کرمانشاهی‌ها بودند که با فشار بر روی دروازه حریف موفق شدند تا در دقیقه ۵۳ توسط ایوب سبحانی پور از روی نقطه پنالتی به گل تساوی برسند.

وحید نجفی در دقیقه ۶۳ برخلاف جریان بازی، گل دوم را برای بعثت به ثمر رساند.

شهدای بابلسر سرانجام در دقیقه ۸۵ پس از دست دادن فرصت‌های متعدد گلزنی، صاحب یک ضربه پنالتی شد تا عارف اکبری مهاجم این تیم بازی را به تساوی بکشاند.

یک دقیقه بعد حامد بوربور مدافع وسط بابلسری‌ها با خطا بر روی مهاجم بعثت در پشت محوطه جریمه دروازه تیمش، کارت زرد دوم را دریافت کرد و از زمین اخراج شد.

شهدای بابلسر با توقف در این بازی شانس صعود چند پله‌ای را در جدول از دست دادند تا همچنان با ۲۲ امتیاز در رده یازدهم جدول باقی بماند.

بعثتی‌ها نیز با یک امتیاز این بازی تغییری در جایگاهشان ایجاد نشد و آن‌ها نیز با از دست دادن جهش چند پله‌ای در جدول با کسب ۲۷ امتیاز در رده ششم جدول باقی ماندند.

این بازی از همان دقایق اولیه بازی پربرخورد و فیزیکی دنبال شد و بازیکنان هر دو تیم در طول بازی برخورد‌هایی با یکدیگر داشتند بازی پربرخورد دو تیم باعث شد تا داور در این بازی بار‌ها از کارت‌های زرد و قرمز خود استفاده کند.

سهم تیم شهدای بابلسر از این کارت‌ها سه کارت زرد و یک کارت قرمز و سهم تیم بعثت کرمانشاه هم چهار کارت زرد و یک کارت قرمز بود.

گفتنی است، تیم فوتبال شهدای بابلسر در هفته بیست و دوم رقابت‌ها در بندرعباس میهمان شهرداری این شهر و تیم بعثت کرمانشاه در کرمانشاه میزبان نیروی زمینی تهران خواهد بود. / باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی