امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۳:۵۲ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  تیم شهروند ساری در هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر فوتسال مقابل تیم مقاومت قرچک متوقف شد.

به گزارش دریای ورزش“، در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال کشور تیم فوتسال شهروند ساری در دیداری خانگی به مصاف تیم مقاومت قرچک رفت و با تساوی ۴ بر ۴‌ متوقف شد.

این دیدار که از ساعت ۱۶ عصر روز جمعه ۲۱ دی در سالن جهان پهلوان سید رسول حسینی ساری با قضاوت محمد غفاری نژاد و احسان سبزواری برگزار شد، گل های تیم شهروند توسط سعید بلباسی، طاها مرتصوی ، کیانوش شیرپور(۲بار) به ثمر رسید و برای مقاومت قرچک نیز توسط محمد طاهری(۲) و طاها نعمتیان (۲بار) گلزنی کردند.

شهروند در نیمه نخست بازی را هجومی آغاز کرد و موفق به خلق موقعیت‌های متعدد روی دروازه قرچک شد. بالاخره در دقیقه چهار سعید بلباسی موفق شد قفل دروازه قرچک را باز کند تا سالن سید رسول حسینی عرق در شادی شود. در ادامه چند بخت گلزنی صد در صد هم برای شهروند بدست آمد اما با کمی بدشانسی و بی‌دقتی در زدن ضربات آخر توپ از خط دروازه قرچک عبور کرد‌.

فشار ساروی ها در سایه حمایت بیش از ۴ هزار هوادار ساروی کافی بود تا طاها مرتصوی در دقیقه ۱۴ گل دوم ساروی ها را به ثمر برساند.

مقاومت قرچک که چیزی برای از دست دادن نداشت از لاک دفاعی خارج شد و در دقیقه۱۸ توسط محمد طاهری بازیکن سابق شهروند به گل رسید تا دو تیم با نتیجه دو بر یک راهی رختکن شود.

از نکات حاشیه ای نیمه نخست می توان به تصمیم بحث برانگیز و جنجالی داور مسابقه اشاره کرد، جایی که در مدافع قرچک در ثانیه های پایانی مرتکب خطای واضح روی حمید ره انجام شد که داور این صحنه را خطا تشخیص نداد تاباعث اعتراض شدید کادرفنی، بازیکنان و هواداران ساروی شود.

دیدار دو تیم در نیمه مربیان پایاپای آغاز شد. سه امتیاز این دیدار برای هر تیم میزبان برای حضور در جایگاه بالاتر حیاتی محسوب می شد. همین امر موجب شد تا تیم میزبان حملات پرفشار خود را در نیمه دوم آغاز کند اما در مقابل دفاع جانانه قرچکی ها اجازه گلزنی به ساروی ها ندادند و تیم مهمان فقط چشم به ضد حملات دوختند.

خیمه سنگین ساروی ها همچنان روی دروازه قرچک ادامه داشت و این کیانوش شیرپور بود که در دقیقه ۲۷ گل سوم ساروی ها را به ثمر رساند.

قرچکی ها که در شوک این گل و تشویق وحشتناک پرشور های ساروی بودند سه دقیقه بعد باز هم توسط کیانوش شیرپور این بار از روی نقطه پنالتی دوم دروازه گل خود را باز شده دیدند تا شاگردان اسماعیل پور با اختلاف سه گل حاشیه امنیت خوبی را ایجاد کنند.

در چهار دقیقه پایانی تیم مهمان رو به بازی پاور پلی آورد و در دقایق ۳۶ و ۳۷ توسط محمد طاهری و طاها نعمتیان به گل دست یافت تا اختلاف به یک گل برسد.

این پایان کار نبود و باز هم طاها نعمتیان در ثانیه های پایانی دروازه شهروند را باز کرد تا دو تیم با نتیجه ۴ بر ۴ به تساوی رضایت دهند.

گفتنی است تیم شهروند ساری با دشت یک امتیاز خانگی با ۳۶ امتیاز در رده هفتم قرار گرفت.

لازم به ذکر است که تیم شهروند ساری در دیدار هفته‌ آتی و پایانی از ساعت ۱۶ عصر روز چهارشنبه ۲۶ دی ماه در دیدار خارج از خانه به مصاف تیم سن ایچ ساوه خواهد رفت.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی