امروز

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۵:۵۳ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، امیررحسین بیضایی نماینده مازندران در وزن ۷۴- کیلوگرم آخرین مدال مازندران را به رنگ برنز کسب کرد تا جمع مدالهای استان به عدد ۸ برسد.

به گزارش دریای ورزش“، مسابقات تکواندو قهرمانی آزاد کشور تحت عنوان مرحله نخست رقابت‌های انتخابی تیم ملی در بخش آقایان از چهارشنبه (۷ دی ماه) با حضور ۸۲۶ تکواندوکار از سراسر کشور در سالن خانه تکواندو آغاز شده بود، در نهایت عصر امروز یکشنبه ۱۱ دی ماه با شناخت نفرات برتر به کار خود پایان داد.

مازندران ۱۲۰ شرکت کننده در این رویداد داشت که در نهایت تکواندوکاران ۶ وزن مسابقاتی موفق به کسب ۸ مدال (۳ طلا، یک نقره و ۴ برنز) شدند.

علیرضا حسین پور در وزن ۵۸- کیلوگرم، عرفان بزرگی در وزن ۶۳- کیلوگرم، امیررضا صادقیان در وزن ۸۰- کیلوگرم موفق شدند بر سکوی قهرمانی بایستند، امیرمرتضی عابدیان در وزن ۶۸- کیلوگرم نایب قهرمان شد،  حمیدرضا متولد شهرستانی، ایمان اکبرزاده، امیرحسین بیضایی و علی قدوسی به ترتیب در اوزان ۵۴-، ۶۳-، ۷۴- و ۸۰- کیلوگرم مدال برنز را کسب کردند.

بیژن مقانلو، فیض الله نفجم، مسعود حجی زواره و نعیما خواجوی به عنوان اعضای کادر فنی تیم ملی در طول این ۵ روز مسابقات، کلیه مبارزات را از نزدیک تماشا کردند.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی