امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۱:۳۶ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، دیدار حساس هفته بیستم در شهر مسجد سلیمان به بازگشت بی نظیر نفتی ها در دقیقه پایانی مواجه شد تا دو تیم هر دو با یک امتیاز زمین مسابقه را ترک کنند.

به گزارش دریای ورزش“، شاید بسیاری از تماشاگران نفت هیچ کدام از گل های این تیم را ندیده باشند چرا که بعد از گل دوم نساجی تصمیم به ترک ورزشگاه گرفتند .
اما شاگردان مرزبان بعد از پذیرفتن گل دوم نساجی، درست وقتی که متوجه شدند چیزی برای دفاع کردن ندارند به خودشان آمدند  و در عرض ۶ دقیقه به انداره دو برابر گل هایی که در این ۴ دیدار گذشته به ثمررسیده بودند گل زدند تا بازگشتی به شیرینی یک برد را تجربه کنند .
حالا با این تساوی جایگاه این دو تیم در جدول تغییری پیدا نکرد تا همچنان نفت m.i.s در رده سیزدهم و نساجی در جایگاه نهم جدول رده بندی قرار بگیرد.

شرح بازی:

دیدار بین دو تیم نفت M.I.S نساجی قائمشهر  با برتری نسبی نساجی چی ها آغاز شد تا جایی که مهدی نظری می توانست در همان  ۱۵ دقیقه اول گل برتری این تیم را به ثمر برساند اما تیرک عمودی مانع از به گل رسیدن نساجی شد . در ادامه حملات نساجی، حامد شیری  با یک حرکت زیبا و ضربه ای دیدنی جایی برای عکس العمل طهماسبی باقی نگذاشت تا آنها به اولین گل خود در نیمه اول دست پیدا کنند .در ادامه نفت مسجد سلیمان تا حدی به جلو کشیدند اما حملات این تیم زهر کافی نداشت تا این نیمه با همان تک گل به پایان برسد .

در نیمه دوم این تیم نفت مسجد سلیمان  بود که با ارائه یک بازی هجومی به جبران گل خورده جلو کشیده بود اما نمی توانست موقعیت خطرناکی روی دروازه  نساجی ایجاد کند . اتفاقا این نساجی چی ها  بودند که با ضد حملات هر چند دقیقه تا فروریختن دروازه نفت مسجد سلیمان پیش می رفتند اما هر بار با بی دقتی توپ را به خارج دروازه می زدند .
در یکی از این ضد حملات بوبکر دافه که در نیمه دوم مدافعان نفت را بسیار اذیت کرده بود در جای مناسبی خطا گرفت و لاشا توتادزه موفق شد از روی یک ضربه ایستگاهی گل دوم نساجی را  وارد دروازه کند .
بعد از این نفت مسجد سلیمان که چیزی برای از دست دادن نداشت موسی کولیبالی را به جلو فرستاد و با ارسال های بلند بازی را دراختیار گرفت .
حملات نفت بالاخره در دقیقه ۸۸ به ثمر نشست و شریفات موفق شد گل اول راه ثمربرساند و د ادامه نفت که جان تازه ای گرفته بود در دقیقه ۹۴ با یک ارسال خوب از میداوودی و اثر مثبت کولیبالی  روی توپ توسط میلاد خدایی به گل دوم رسید تا دیداری به یاد ماندنی در مسجد سلیمان در اذهان هواداران این تیم به خاطر بماند.

شرح گل ها:

نفت مسجد سلیمان۰ – نساجی قائم شهر ۱ ( دقیقه ۲۹ حامد شیری): حامد شیری کاپیتان نساجی بعد از میان برداشتن بازیکن نفت با ضربه  فنی  از پشت محوطه جریمه دروازه نفت را نشانه گرفت و توپ به راحتی وارد دروازه شد .

نفت مسجد سلیمان ۰-نساجی مازندران۲ (لاشا توتادزده ۸۲): لاشا توتادزه مدافع گرجستانی نساجی با زدن یک ضربه ایستگاهی محکم بعد از برخورد به یوسف وکیا  تغییر مسیرداد و وارد دروازه مهرداد طهماسبی شد تا گل دوم نساجی به ثمر برسد .
نفت مسجد سلیمان ۱-نساجی مازندران۲ (اسماغیل شریفات ۸۸): پاس زیبای خدایی اصل به صورت عرضی در محوطه جریمه به اسماعیل شریفات رسید و او با یک استپ و ضربه ای  محکم دروازه نساجی را به زیبایی باز کرد.

 

نفت مسجد سلیمان ۲-نساجی مازندران۲ (میلاد خدایی اصل ۹۴): ارسال دقیق میلاد میداوودی علی رغم مصدومیت روی سرموسی کولیبالی مدافع جلو کشیده نفت باعث شد تا کولیبالی روی توپ اثر مثبتی بگذارد و توپ در ازدحام مقابل دروازه نساجی به میلاد خدایی اصل مدافع چپ پا نفت رسید تا او راحت ترین کار ممکن را انجام دهد و به این ترتیب   سقف دروازه نساجی در آخرین دقیقه بازی  فرو بریزد.

 

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی